Close

Zaprojektowanie identyfikacji wizualnej

Twoja firma wchodzi na nowy etap działalności? Chcesz zdobyć większych klientów? Twoja firma charakteryzuje się profesjonalizmem, jednak nie widać tego w materiałach promocyjnych, jakimi się posługujecie?

 

W takim razie potrzebujesz identyfikacji wizualnej. Dobrze zaprojektowana identyfikacja dla Twojej firmy jest w stanie wyróżnić ją na tle konkurencji oraz wykazać pozytywne cechy firmy w formie wizualnej.

Czym jest identyfikacja wizualna?


Identyfikacja wizualna to nic innego jak zbiór spójnych elementów wykorzystanych we wszystkich materiałach marketingowych, promocyjnych i wizerunkowych. Mówi się często o wspólnym layoucie czy elementach graficznych, które firma wykorzystuje np. na ulotkach, na wizytówkach czy na stronie internetowej i kanałach social media. Taki spójny wizerunek ma na celu podniesienie wartości firmy w oczach potencjalnych klientów.

Etapy pracy

Pracę zaczynamy od briefu lub rozmowy o Twoich oczekiwaniach względem identyfikacji wizualnej. Na tym etapie wybieramy również elementy, które będą wchodziły w jej skład, np.:

– wizytówka firmowa

– papier firmowy

– notes firmowy A4

– koperta firmowa A4

– szablon prezentacji

– szablony na social media

– liternictwo (typografia)

– ulotka 

– szablony social media

– banery

– infografiki

– katalog produktów lub usług

– folder produktów lub usług

– nadruki na ubraniach

– nadruki na gadżetach firmowych

– prezentacja Power Point

– teczka

– rollup

– plakat

 

Kolejnym etapem jest wspólne zbudowanie moodboardów. Co to takiego? To kolaż złożony z elementów, kolorów, projektów, które będą inspiracją do stworzenia dla Ciebie logotypu.

 

Następnym krokiem będzie przedstawienie Ci ogólnego zarysu identyfikacji, aby móc ją wdrażać w poszczególne, wybrane przez Ciebie elementy. Ty wybierasz jeden z nich lub więcej i wskazujesz zmiany (np. dotyczące kształtu, koloru, fontu lub przesunięcia elementów), my dostarczamy projekt zgodny z życzeniami.

 

Ostatnim etapem jest akceptacja każdego projektu oraz stworzenie przez nas brand booka, czyli dokumentacji, w której zawrzemy opis identyfikacji, jej wszystkie elementy, sposób wykorzystywania oraz wizualizacje, użyte fonty i kolory.

Co zyskujesz?


Oddając nam za zadanie stworzenie identyfikacji wizualnej, zyskujesz przede wszystkim pewność wysokiej jakości, jaką zapewnia wykwalifikowany grafik. Możesz liczyć na wsparcie w innych projektach, graficznych oraz z zakresu szeroko pojętego marketingu.

 

Jednak przede wszystkim:

– w atrakcyjny i profesjonalny sposób pokażemy wizualnie wartości Twojej firmy,

– przekażemy Ci pełne prawa autorskie do dzieł, które dla Ciebie wykonamy,

– będziesz miał do dyspozycji zespół specjalistów – grafika oraz opiekuna klienta, 

– przygotujemy odpowiednią dokumentację, która pozwoli na przerabianie plików przez innych grafików oraz taką, którą zrozumieją wszyscy drukarze.

Skontaktuj się z nami!