Zaprojektowanie identyfikacji wizualnej

Czym jest identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna to nic innego jak zbiór spójnych elementów wykorzystanych we wszystkich materiałach marketingowych, promocyjnych i wizerunkowych. Mówi się często o wspólnym layoucie czy elementach graficznych, które firma wykorzystuje np. na ulotkach, na wizytówkach czy na stronie internetowej i kanałach social media. Taki spójny wizerunek ma na celu podniesienie wartości firmy w oczach potencjalnych klientów.

Twoja firma wchodzi na nowy etap działalności?
Chcesz zdobyć większych klientów?
Twoja firma charakteryzuje się profesjonalizmem, jednak nie widać tego w materiałach promocyjnych, jakimi się posługujecie?

W takim razie potrzebujesz identyfikacji wizualnej.
Dobrze zaprojektowana identyfikacja dla Twojej firmy jest w stanie wyróżnić ją na tle konkurencji oraz wykazać pozytywne cechy firmy w formie wizualnej.

Jak działamy?

Pracę zaczynamy od briefu lub rozmowy o Twoich oczekiwaniach względem identyfikacji wizualnej. Na tym etapie wybieramy również elementy, które będą wchodziły w jej skład, np.:

  • wizytówka firmowa
  • papier firmowy
  • notes firmowy A4
  • koperta firmowa A4
  • szablon prezentacji
  • szablony na social media
  • liternictwo (typografia)
  • ulotka 
  • szablony social media
  • banery
  • infografiki
  • katalog produktów lub usług
  • folder produktów lub usług
  • nadruki na ubraniach
  • nadruki na gadżetach firmowych
  • prezentacja Power Point
  • teczka
  • rollup
  • plakat

Kolejnym etapem jest wspólne zbudowanie moodboardów. Co to takiego? To kolaż złożony z elementów, kolorów, projektów, które będą inspiracją do stworzenia dla Ciebie logotypu.

Następnym krokiem będzie przedstawienie Ci ogólnego zarysu identyfikacji, aby móc ją wdrażać w poszczególne, wybrane przez Ciebie elementy. Ty wybierasz jeden z nich lub więcej i wskazujesz zmiany (np. dotyczące kształtu, koloru, fontu lub przesunięcia elementów), my dostarczamy projekt zgodny z życzeniami.

Ostatnim etapem jest akceptacja każdego projektu oraz stworzenie przez nas brand booka, czyli dokumentacji, w której zawrzemy opis identyfikacji, jej wszystkie elementy, sposób wykorzystywania oraz wizualizacje, użyte fonty i kolory.

Krok 1.

Brief.

Krok 2.

Zbudowanie moodboardów.

Krok 3.

Wstępny zarys identyfikacji.

Krok 4.

Hard book.

Korzyści płynące ze współpracy z nami

Oddając nam za zadanie stworzenie identyfikacji wizualnej, zyskujesz przede wszystkim pewność wysokiej jakości, jaką zapewnia wykwalifikowany grafik. Możesz liczyć na wsparcie w innych projektach, graficznych oraz z zakresu szeroko pojętego marketingu.

Zobacz inne przykłady naszych realizacji