Pracę zaczynamy od briefu lub rozmowy o Twoich oczekiwaniach względem identyfikacji wizualnej. Na tym etapie wybieramy również elementy, które będą wchodziły w jej skład, np.:
– wizytówka firmowa
– papier firmowy
– notes firmowy A4
– koperta firmowa A4
– szablon prezentacji
– szablony na social media
– liternictwo (typografia)
– ulotka
– szablony social media
– banery
– infografiki
– katalog produktów lub usług
– folder produktów lub usług
– nadruki na ubraniach
– nadruki na gadżetach firmowych
– prezentacja Power Point
– teczka
– rollup
– plakat
Kolejnym etapem jest wspólne zbudowanie moodboardów. Co to takiego? To kolaż złożony z elementów, kolorów, projektów, które będą inspiracją do stworzenia dla Ciebie logotypu.
Następnym krokiem będzie przedstawienie Ci ogólnego zarysu identyfikacji, aby móc ją wdrażać w poszczególne, wybrane przez Ciebie elementy. Ty wybierasz jeden z nich lub więcej i wskazujesz zmiany (np. dotyczące kształtu, koloru, fontu lub przesunięcia elementów), my dostarczamy projekt zgodny z życzeniami.
Ostatnim etapem jest akceptacja każdego projektu oraz stworzenie przez nas brand booka, czyli dokumentacji, w której zawrzemy opis identyfikacji, jej wszystkie elementy, sposób wykorzystywania oraz wizualizacje, użyte fonty i kolory.