Czym jest identyfikacja wizualna?
Identyfikacja wizualna to nic innego jak zbiór spójnych elementów wykorzystanych we wszystkich materiałach marketingowych, promocyjnych i wizerunkowych. Mówi się często o wspólnym layoucie czy elementach graficznych, które firma wykorzystuje np. na ulotkach, na wizytówkach czy na stronie internetowej i kanałach social media. Taki spójny wizerunek ma na celu podniesienie wartości firmy w oczach potencjalnych klientów.
Twoja firma wchodzi na nowy etap działalności?
Chcesz zdobyć większych klientów?
Twoja firma charakteryzuje się profesjonalizmem, jednak nie widać tego w materiałach promocyjnych, jakimi się posługujecie?
W takim razie potrzebujesz identyfikacji wizualnej.
Dobrze zaprojektowana identyfikacja dla Twojej firmy jest w stanie wyróżnić ją na tle konkurencji oraz wykazać pozytywne cechy firmy w formie wizualnej.
Jak działamy?
Pracę zaczynamy od briefu lub rozmowy o Twoich oczekiwaniach względem identyfikacji wizualnej. Na tym etapie wybieramy również elementy, które będą wchodziły w jej skład, np.:
- wizytówka firmowa
- papier firmowy
- notes firmowy A4
- koperta firmowa A4
- szablon prezentacji
- szablony na social media
- liternictwo (typografia)
- ulotka
- szablony social media
- banery
- infografiki
- katalog produktów lub usług
- folder produktów lub usług
- nadruki na ubraniach
- nadruki na gadżetach firmowych
- prezentacja Power Point
- teczka
- rollup
- plakat
Kolejnym etapem jest wspólne zbudowanie moodboardów. Co to takiego? To kolaż złożony z elementów, kolorów, projektów, które będą inspiracją do stworzenia dla Ciebie logotypu.
Następnym krokiem będzie przedstawienie Ci ogólnego zarysu identyfikacji, aby móc ją wdrażać w poszczególne, wybrane przez Ciebie elementy. Ty wybierasz jeden z nich lub więcej i wskazujesz zmiany (np. dotyczące kształtu, koloru, fontu lub przesunięcia elementów), my dostarczamy projekt zgodny z życzeniami.
Ostatnim etapem jest akceptacja każdego projektu oraz stworzenie przez nas brand booka, czyli dokumentacji, w której zawrzemy opis identyfikacji, jej wszystkie elementy, sposób wykorzystywania oraz wizualizacje, użyte fonty i kolory.
Krok 1.
Brief.
Krok 2.
Zbudowanie moodboardów.
Krok 3.
Wstępny zarys identyfikacji.
Krok 4.
Hard book.
Korzyści płynące ze współpracy z nami
Oddając nam za zadanie stworzenie identyfikacji wizualnej, zyskujesz przede wszystkim pewność wysokiej jakości, jaką zapewnia wykwalifikowany grafik. Możesz liczyć na wsparcie w innych projektach, graficznych oraz z zakresu szeroko pojętego marketingu.