Blog
Reklamy na Facebooku — jak skutecznie wykorzystywać to narzędzie?
Jeżeli posiadasz konto na Facebooku, to z pewnością nie raz natrafiłeś na posty promowane. Nie pojawiły się tam one bez przyczyny. Dziś opowiem Ci o…
Opisy produktów – wszystko, co musisz wiedzieć!
Sprzedaż internetowa rządzi się swoimi prawami. Przesyt konkurencyjnych sklepów może przytłoczyć nawet najbardziej doświadczonych przedsiębiorców. Dziś porozmawiajmy o opisach produktów i ich mocy. Dowiedz się,…
Formy i rodzaje content marketingu
Działalność w sieci wymaga znajomości niektórych pojęć, a zarazem wdrażania przemyślanych strategii, które wspólnie ułatwiają osiąganie założonych celów. Dziś dowiesz się czym jest content marketing,…
Formaty plików graficznych na stronach www
Posiadasz stronę internetową? Świetnie się składa! Nie od dziś wiadomo, że diabeł tkwi w szczegółach. Tym szczegółem na Twojej stronie www jest właśnie towarzysząca jej…
Zestawienie marketplace’ów w Polsce
Prowadzisz sklep internetowy i szukasz nowych marketplace’ów? Poniżej znajdziesz przydatne zestawienie, dzięki któremu rozpoczniesz lub rozwiniesz swoją działalność. Czym jest marketplace? Dawno, dawno temu, aby…
Ujarzmić Amazona… Rozmowa z Adrianem Kańskim
Amazon jest największym sklepem internetowym na świecie. W Polsce zyskuje ostatnio ogromną popularność, za granicą zyskał ją już o wiele wcześniej, stając się prawdziwą potęgą.…
Model AIDA- czym jest i jaki ma cel?
O modelu AIDA słyszał chyba każdy, kto zajmuje się działaniem marketingowym. Co tak naprawdę oznacza ten skrót i dlaczego jest tak istotny? Z tego artykułu…
Sprzedaż przez maila, na co zwrócić uwagę?
W pogoni za osiągnięciem wyznaczonego celu handlowiec najczęściej skupia się na najbardziej oczywistych narzędziach ‒ dopracowuje prezentacje, tworzy wyceny oraz skrupulatnie przypomina się klientom. Wśród…
Co to jest SXO?
Marketing internetowy rozwija się w bardzo szybkim tempie. Powstają ciągle nowe techniki, które mają na celu przyciągnięcie klienta. To konieczne, bo konkurencja jest coraz większa.…
Wyszukiwanie głosowe, a tworzenie treści
Trendy w tworzeniu contentu i jego pozycjonowania ulegają ciągłym zmianom. Wiele obecnych zmian zostało przewidzianych już kilka lat temu, a dziś obserwujemy szybki rozwój technik…
Promocja muzyki w czasie koronawirusa
Atmosfera pandemii rzuca kłody pod nogi nam wszystkim. Nie inaczej jest z wielkoformatowymi gwiazdami. Mimo wszystko rok 2020 obfituje w muzyczne nowości, co w choć…
Dlaczego prawo autorskie „gryzie się” z copywritingiem i jak temu zaradzić
Dzień jak co dzień. Przeglądasz Internet w poszukiwaniu potrzebnych Ci informacji. Powiedzmy, że chcesz kupić dobrą parasolkę- w końcu za oknem już jesienna aura. Jesteś…