Czym jest logo?
Logo to często pierwszy element kontaktu potencjalnego klienta z Twoją firmą. Musi kojarzyć się z wartościami organizacji oraz tym co oferujesz klientowi (produkt lub usługa). Dobre logo musi być zapamiętane i dobrze wyglądać zarówno w Internecie jak na materiałach drukowanych.
Każda firma, chcąca zdobyć klientów powinna posługiwać się własnym znakiem. Ten znak, to nic innego, jak powszechnie wszystkim znane logo.
Dobrze zaprojektowane jest w stanie wyróżnić Cię na tle konkurencji oraz wykazać pozytywne cechy Twojej firmy.
Jak działamy?
Pracę zaczynamy od briefu lub rozmowy o Twoich oczekiwaniach względem logotypu. Może wiesz jaki kolor lub kształt ma mieć? Może zainspirowałeś się znakiem zobaczonym w sieci? Jeżeli nie, nie martw się. Pierwszym etapem jest wspólne zbudowanie moodboardów. Co to takiego? To kolaż złożony z elementów, kolorów, projektów, które będą inspiracją do stworzenia dla Ciebie logotypu.
Kolejnym etapem jest szkicowanie i zaproponowanie Tobie minimum trzech logotypów. Ty wybierasz jeden z nich lub więcej i wskazujesz zmiany (np. dotyczące kształtu, koloru, fontu lub przesunięcia elementu), my dostarczamy projekt zgodny z życzeniami.
Ostatnim etapem jest akceptacja jednego projektu oraz stworzenie przez nas księgi znaku, czyli dokumentacji, w której zawrzemy opis logo, jego wersje kolorystyczne, jego wersje rozmiarowe oraz użyte fonty i kolory.
Na przygotowanie logotypu składają się poniższe elementy:
- przygotowanie minimum 3 propozycji logotypu,
- 3 poprawki,
- opis znaku,
- znak w wersjach: podstawowej, monochromatycznej,
- księga znaku (pole ochronne, kolorystyka znaku, użyte fonty).
Krok 1.
Brief.
Krok 2.
Propozycja trzech logotypów.
Krok 3.
Akceptacja wybranego projektu.
Krok 4.
Księga znaku.
Korzyści płynące ze współpracy z nami
Oddając nam za zadanie stworzenie logotypu zyskujesz przede wszystkim pewność wysokiej jakości, jaką zapewnia wykwalifikowany grafik. Możesz liczyć na wsparcie w innych projektach, graficznych oraz z zakresu szeroko pojętego marketingu.