Projekt logotypu

Czym jest logo?

Logo to często pierwszy element kontaktu potencjalnego klienta z Twoją firmą. Musi kojarzyć się z wartościami organizacji oraz tym co oferujesz klientowi (produkt lub usługa). Dobre logo musi być zapamiętane i dobrze wyglądać zarówno w Internecie jak na materiałach drukowanych.

Każda firma, chcąca zdobyć klientów powinna posługiwać się własnym znakiem. Ten znak, to nic innego, jak powszechnie wszystkim znane logo. 

Dobrze zaprojektowane jest w stanie wyróżnić Cię na tle konkurencji oraz wykazać pozytywne cechy Twojej firmy.

Jak działamy?

Pracę zaczynamy od briefu lub rozmowy o Twoich oczekiwaniach względem logotypu. Może wiesz jaki kolor lub kształt ma mieć? Może zainspirowałeś się znakiem zobaczonym w sieci? Jeżeli nie, nie martw się. Pierwszym etapem jest wspólne zbudowanie moodboardów. Co to takiego? To kolaż złożony z elementów, kolorów, projektów, które będą inspiracją do stworzenia dla Ciebie logotypu.

Kolejnym etapem jest szkicowanie i zaproponowanie Tobie minimum trzech logotypów. Ty wybierasz jeden z nich lub więcej i wskazujesz zmiany (np. dotyczące kształtu, koloru, fontu lub przesunięcia elementu), my dostarczamy projekt zgodny z życzeniami.

Ostatnim etapem jest akceptacja jednego projektu oraz stworzenie przez nas księgi znaku, czyli dokumentacji, w której zawrzemy opis logo, jego wersje kolorystyczne, jego wersje rozmiarowe oraz użyte fonty i kolory.

Na przygotowanie logotypu składają się poniższe elementy: 

  • przygotowanie minimum 3 propozycji logotypu,
  • 3 poprawki,
  • opis znaku,
  • znak w wersjach: podstawowej, monochromatycznej,
  • księga znaku (pole ochronne, kolorystyka znaku, użyte fonty).

Krok 1.

Brief.

Krok 2.

Propozycja trzech logotypów.

Krok 3.

Akceptacja wybranego projektu.

Krok 4.

Księga znaku.

Zobacz inne przykłady naszych realizacji

Skontaktuj się z nami

Tutaj nas znajdziesz

Czekamy na Twoją wiadomość

Imię
Email
Twoja wiadomość