Projekt logotypu

Czym jest logo?

Logo to często pierwszy element kontaktu potencjalnego klienta z Twoją firmą. Musi kojarzyć się z wartościami organizacji oraz tym co oferujesz klientowi (produkt lub usługa). Dobre logo musi być zapamiętane i dobrze wyglądać zarówno w Internecie jak na materiałach drukowanych.

Każda firma, chcąca zdobyć klientów powinna posługiwać się własnym znakiem. Ten znak, to nic innego, jak powszechnie wszystkim znane logo. 

Dobrze zaprojektowane jest w stanie wyróżnić Cię na tle konkurencji oraz wykazać pozytywne cechy Twojej firmy.

Jak działamy?

Pracę zaczynamy od briefu lub rozmowy o Twoich oczekiwaniach względem logotypu. Może wiesz jaki kolor lub kształt ma mieć? Może zainspirowałeś się znakiem zobaczonym w sieci? Jeżeli nie, nie martw się. Pierwszym etapem jest wspólne zbudowanie moodboardów. Co to takiego? To kolaż złożony z elementów, kolorów, projektów, które będą inspiracją do stworzenia dla Ciebie logotypu.

Kolejnym etapem jest szkicowanie i zaproponowanie Tobie minimum trzech logotypów. Ty wybierasz jeden z nich lub więcej i wskazujesz zmiany (np. dotyczące kształtu, koloru, fontu lub przesunięcia elementu), my dostarczamy projekt zgodny z życzeniami.

Ostatnim etapem jest akceptacja jednego projektu oraz stworzenie przez nas księgi znaku, czyli dokumentacji, w której zawrzemy opis logo, jego wersje kolorystyczne, jego wersje rozmiarowe oraz użyte fonty i kolory.

Na przygotowanie logotypu składają się poniższe elementy: 

  • przygotowanie minimum 3 propozycji logotypu,
  • 3 poprawki,
  • opis znaku,
  • znak w wersjach: podstawowej, monochromatycznej,
  • księga znaku (pole ochronne, kolorystyka znaku, użyte fonty).

Krok 1.

Brief.

Krok 2.

Propozycja trzech logotypów.

Krok 3.

Akceptacja wybranego projektu.

Krok 4.

Księga znaku.

Zobacz inne przykłady naszych realizacji