Close

Blog firmowy

Case study: Kadromierz.pl

Wiele osób wciąż zastanawia się, czym jest content marketing i jakie korzyści może przynieść. W poniższym artykule postaramy się dokładniej wyjaśnić, jak wyglądają działania content marketingowe i dlaczego warto w nie inwestować. Dowiesz się, co zyska Twoja firma. Wszystko to na przykładzie startupa Kadromierz. Czym jest content marketing? W pierwszej […]

Czytaj więcej

O co najczęściej pytają klienci zamawiając treści na bloga firmowego?

Wybór strategii marketingowej to dla każdego właściciela firmy spore wyzwanie. Nie pomaga fakt, że na rynku jest bardzo dużo możliwości promocji strony internetowej. Naturalnie, że przed zakupem usługi pojawia się wiele pytań oraz chęć poznania wszystkich szczegółów. Poniżej przedstawiamy najczęściej zadawane pytania odnośnie treści na bloga firmowego oraz wyjaśnienie, abyś […]

Czytaj więcej

Kompleksowość działań, czyli jak wyprzedzić konkurencję w Internecie?

Internet otwiera przed firmami szerokie możliwości promowania swojego potencjału. Przestrzeń wirtualną wykorzystują w tym celu niemalże wszyscy: sklepy stacjonarne, internetowe czy firmy oferujące różnorodne usługi. Użytkownicy sieci, mając do czynienia ze zróżnicowanymi zasobami, stają się coraz bardziej wymagający i trudniej przykuć ich uwagę. Jak zdobywać zatem klientów, a tym samym […]

Czytaj więcej

5 ciekawostek na temat wizerunku, czyli jak poprawić działanie Twojej firmy?

Wiele osób zarządzających firmą wielokrotnie zadaje sobie pytanie, czym właściwie jest wizerunek. Warto się zastanowić, dlaczego to właśnie on ma tak wielkie znaczenie i jakie czynniki wpływają na jego pogorszenie lub polepszenie. Z tego powodu w poniższym tekście przedstawiamy 5 ciekawostek na temat wizerunku! 1. Wynalazcy pojęcia wizerunku marki – […]

Czytaj więcej

Jak nie prowadzić bloga firmowego?

Artykułów o tym jak prowadzić bloga firmowego jest bardzo dużo, sami mamy taki na swoim koncie.  Mimo że w sieci roi się od rad i wytycznych dla prowadzących blogi firmowe, to nadal istnieje duża liczba blogów, która popełnia te same błędy. Dzisiaj zebraliśmy dla Was te, które z naszej perspektywy, […]

Czytaj więcej

Case study: Express-Przeprowadzki.pl

Blog firmowy to usługa, która w miarę wzrastania znaczenia contentu w marketingu internetowym, staje się coraz powszechniejsza. Im jednak więcej chętnych, tym bardziej rośnie grupa osób w przestrzeni internetu, która twierdzi, że blog firmowy nie przynosi efektów. W pewnym sensie takie głosy zawierają w sobie trochę prawdy. Blog firmowy sam […]

Czytaj więcej

Subdomena na serwerze innym niż domena główna

Wielu właścicieli sklepów internetowych, którzy mają swój sklep na popularnym SaaS’ie, napotyka na problem zintegrowania bloga z ich sklepem. Co więc powinieneś zrobić, jeżeli masz sklep stworzony na Shoperze lub IAI, nie masz dostępu do serwera, a chcesz zainstalować bloga na WordPressie znajdującego się na subdomenie? W subdomenie, w nowej […]

Czytaj więcej

Co powinna posiadać templatka dla bloga firmowego, aby była intuicyjna i poprawnie stworzona?

Kiedy myślisz o projekcie własnego mieszkania, zastanawiasz się nad jego układem i chcesz zadbać o jego ergonomiczny układ. Wykorzystujesz każde wolne miejsce, układasz tak sprzęty i urządzenia, aby te najczęściej używane i najbardziej potrzebne były zawsze pod ręką. Nie inaczej powinieneś myśleć o układzie swojego bloga firmowego. Dzisiaj opowiem Ci […]

Czytaj więcej

Case study: content marketing dla Pracuj.pl

Zwrot nakładów na działania content marketingowe nie jest natychmiastowy i nierzadko jednocześnie ciężki do zmierzenia. Sprawia to, że wiele firm wstrzymuje się z inwestowaniem w treści, nie będąc pewnymi opłacalności takiego przedsięwzięcia. Czy inwestowanie w content faktycznie się opłaca? Udało się to nam udowodnić dzięki współpracy z Pracuj.pl. Mamy przyjemność […]

Czytaj więcej

Evergreen czyli rodzaj treści, które musisz mieć w swoim blogu

Częstym powodem założenia bloga firmowego jest chęć doprowadzenia ruchu na  właściwą witrynę firmową. Oczywiście to jedna z przyczyn, dla których warto mieć bloga, ale nie ukrywajmy, na tym zależy Ci szczególnie. Chwilowe wzbudzenie dużego zainteresowania treścią na blogu jest dość proste, co należy jednak zrobić, aby użytkownicy czytali nie tylko […]

Czytaj więcej