Posiadanie fanpage na Facebooku to aktualnie
konieczność dla większości firm.
Facebook to wciąż największa platforma społecznościowa w Polsce, z której korzysta 27 mln osób. Jest to główny fakt, który sprawia, że Twoja firma nie może zrezygnować z posiadania fanpage na Facebooku.
Jednak samo posiadanie firmowej strony w tym medium społecznościowym nie wystarczy. Sam odpowiedz sobie na pytanie, czy skorzystałbyś z usług firmy, która ma zaniedbany fanpage z postami sprzed 2 lat? Czy wzbudziłoby to Twoje zaufanie? Pamiętaj, Facebook to nie tylko kanał sprzedaży i sposób dotarcia do nowych klientów. To także forma weryfikacji przedsiębiorstwa przez klienta, który jest na ostatnim etapie, tuż przed podjęciem ostatecznej decyzji zakupowej.
Fanpage na Facebooku to także, dla wielu firm, substytut własnej strony www. Dzięki niemu potencjalni klienci mogą zlokalizować Cię na mapie, odnaleźć Twój numer telefonu i inne kluczowe informacje na temat Twojej działalności.
Niestety nie masz czasu na prowadzenie swojego fanpage na Facebooku?
Nie wiesz, jak pozyskać nowych fanów dla swojej firmy?
Nie masz pomysłu, jak w atrakcyjny sposób przedstawiać swoje produkty?
Jesteśmy po to, aby Ci pomóc! Zobacz poniżej, ile kosztuje taka usługa i skontaktuj się z nami, aby porozmawiać z doradcą w sprawie obecności Twojej firmy na Facebooku.
Jak działamy?
Krok 1.
Tworzymy indywidualną strategię działania na podstawie wypełnionego briefu.
Krok 2.
Na podstawie zaakceptowanej strategii przygotowujemy wizualizację postów oraz treści.
Krok 3.
Ciesząc się, że jesteś zadowolony z jakości przygotowanych materiałów, przystępujemy do regularnej publikacji na fanpage.
Krok 4.
Dbamy, żeby fanpage funkcjonował bez problemów i Twojego zbytniego zaangażowania.