W dobie cyfrowego marketingu sukces zależy od skutecznego wykorzystania technologii. W jednym z naszych projektów zastosowaliśmy AI do tworzenia treści na media społecznościowe klienta, mając na celu zwiększenie zasięgów, zaangażowania oraz nowych, potencjalnych klientów. Nasze case study skupia się na…
Jak prowadzić firmowego Instagrama, aby przyniosło to oczekiwane efekty? Dowiesz się tego na przykładzie sklepu internetowego Jawo, który sprzedaje zdrową żywność bezpośrednio od producenta oraz tworzy własną markę past i kremów orzechowych (PanOrzech)! Pokażemy Ci, jakie korzyści możesz dzięki temu…
Wiele osób wciąż zastanawia się, czym jest content marketing i jakie korzyści może przynieść. W poniższym artykule postaramy się dokładniej wyjaśnić, jak wyglądają działania content marketingowe i dlaczego warto w nie inwestować. Dowiesz się, co zyska Twoja firma. Wszystko to…
Co jest podstawą marketingu online? Oczywiście content marketing! Również w InPost postanowiliśmy działać i rozbudować nasze treści tak, aby klienci dowiedzieli się dokładnie, na czym polegają nasze usługi. Jak wyglądał ten proces i ile trwał? Jakie osiągnęliśmy efekty?
Zwrot nakładów na działania content marketingowe nie jest natychmiastowy i nierzadko jednocześnie ciężki do zmierzenia. Sprawia to, że wiele firm wstrzymuje się z inwestowaniem w treści, nie będąc pewnymi opłacalności takiego przedsięwzięcia. Czy inwestowanie w content faktycznie się opłaca? Udało…
Blog firmowy to usługa, która w miarę wzrastania znaczenia contentu w marketingu internetowym, staje się coraz powszechniejsza. Im jednak więcej chętnych, tym bardziej rośnie grupa osób w przestrzeni internetu, która twierdzi, że blog firmowy nie przynosi efektów. W pewnym sensie…