Reklamy na Facebooku — jak skutecznie wykorzystywać to narzędzie?
![Blog 3 reklamy na facebooku](https://setugo.pl/wp-content/uploads/Reklamy-na-Facebooku-—-jak-skutecznie-wykorzystywac-to-narzedzie-768x466.jpg)
Jeżeli posiadasz konto na Facebooku, to z pewnością nie raz natrafiłeś na posty promowane. Nie…
Wiedza
Spragniony wiedzy? Mamy coś dla Ciebie!
Jeżeli posiadasz konto na Facebooku, to z pewnością nie raz natrafiłeś na posty promowane. Nie…
Planowanie strategii content marketingowej to nie lada wyzwanie. Wymaga ona zaangażowania wielu osób i skrupulatnych…
Sprzedaż internetowa rządzi się swoimi prawami. Przesyt konkurencyjnych sklepów może przytłoczyć nawet najbardziej doświadczonych przedsiębiorców.…
Działalność w sieci wymaga znajomości niektórych pojęć, a zarazem wdrażania przemyślanych strategii, które wspólnie ułatwiają…
Posiadasz stronę internetową? Świetnie się składa! Nie od dziś wiadomo, że diabeł tkwi w szczegółach.…
Prowadzisz sklep internetowy i szukasz nowych marketplace’ów? Poniżej znajdziesz przydatne zestawienie, dzięki któremu rozpoczniesz lub…
Amazon jest największym sklepem internetowym na świecie. W Polsce zyskuje ostatnio ogromną popularność, za granicą…
O modelu AIDA słyszał chyba każdy, kto zajmuje się działaniem marketingowym. Co tak naprawdę oznacza…
W pogoni za osiągnięciem wyznaczonego celu handlowiec najczęściej skupia się na najbardziej oczywistych narzędziach ‒…
Marketing internetowy rozwija się w bardzo szybkim tempie. Powstają ciągle nowe techniki, które mają na…
Trendy w tworzeniu contentu i jego pozycjonowania ulegają ciągłym zmianom. Wiele obecnych zmian zostało przewidzianych…
Atmosfera pandemii rzuca kłody pod nogi nam wszystkim. Nie inaczej jest z wielkoformatowymi gwiazdami. Mimo…
Dzień jak co dzień. Przeglądasz Internet w poszukiwaniu potrzebnych Ci informacji. Powiedzmy, że chcesz kupić…
Lubisz pisać i chciałbyś przekłuć pasję w zawód i źródło dochodów? Być może sprawdzisz się…
Pandemia COVID-19 uderzyła we wszystkie branże, szczególnie te usługowe, których działanie na długi czas zostało…
Tematem dominującym w ostatnich miesiącach ‒ nie tylko w Polsce, ale niemalże na całym świecie…
Nie raz, nie dwa zastanawiałeś się, jak można zwiększyć ruch na Twojej stronie? Udało Ci…
Jeśli zastanawiasz się nad tym, jak założyć firmowego bloga, to właśnie ten poradnik jest dla…
W zeszłym roku przeprowadziliśmy ankietę na temat zarobków copywriterów w 2019 roku. W tym roku…
Co piąty Polak w 2018 roku kupił co najmniej raz lek bez recepty w…
Twój blog jest już na rynku kilka lat? Wydaje Ci się, że wykorzystałeś już wszystkie…
Znane marki często prześcigają się w kreowaniu działań marketingowych, które odbiją się szerokim echem i…
Zapotrzebowanie na mistrzów copywritingu nie maleje. Firmy poszukują osób, które stworzą dla nich wartościowe i…
Czym jest marketing, wie prawie każdy, ale czy ktoś wie, na jaki okres przypada rozkwit…
Zaległości w pracy spędzają Ci sen z powiek? Musisz zabierać zadania służbowe do domu, bo…
Wiele osób wciąż zastanawia się, czym jest content marketing i jakie korzyści może przynieść. W…
Zarobki copywriterów – 2019 W terminie od 14 lutego do 4 kwietnia 2019 prowadziliśmy ankietę…
Wybór strategii marketingowej to dla każdego właściciela firmy spore wyzwanie. Nie pomaga fakt, że na…
Internet otwiera przed firmami szerokie możliwości promowania swojego potencjału. Przestrzeń wirtualną wykorzystują w tym celu…
Wiele osób zarządzających firmą wielokrotnie zadaje sobie pytanie, czym właściwie jest wizerunek. Warto się zastanowić,…
Niewielkie błędy w tekstach – pojedyncze literówki, kilka zagubionych przecinków czy przypadkowe powtórzenie w sąsiadujących…
Sprawdź, czy potrafisz rozgryźć następującą zagadkę: Kiedy naprawdę ich potrzebujesz, nigdzie ich nie ma, za…
Artykułów o tym jak prowadzić bloga firmowego jest bardzo dużo, sami mamy taki na swoim…
Blog firmowy to usługa, która w miarę wzrastania znaczenia contentu w marketingu internetowym, staje się…
Formuły copywriterskie to gotowe, sprawdzone schematy, według których możesz tworzyć swoje teksty. Pomyśl o tym…
Instagram inspiruje się innymi popularnymi serwisami, korzystając z funkcji, które są w nich najlepsze czyli…
Wielu zleceniodawców w swoich ofertach oczekuje, aby copyriterzy w swoich tekstach używali BBCode. Ale co…
Wielu właścicieli sklepów internetowych, którzy mają swój sklep na popularnym SaaS’ie, napotyka na problem zintegrowania…
Kiedy myślisz o projekcie własnego mieszkania, zastanawiasz się nad jego układem i chcesz zadbać o…
Zwrot nakładów na działania content marketingowe nie jest natychmiastowy i nierzadko jednocześnie ciężki do zmierzenia.…
Już w 2010 roku właściciele stron internetowych czy chociażby sklepów, otrzymali wskazówki, jakoby prędkość ładowania…
Stanowisko w sprawie autorskich tekstów pisanych na zlecenie przygotowane dla Setugo Sp. z o. o. Od…
Częstym powodem założenia bloga firmowego jest chęć doprowadzenia ruchu na właściwą witrynę firmową. Oczywiście to…
Analiza treści strony, to ciężki kawałek chleba dla każdego właściciela. Treści zawarte w Twoim serwisie…
Mimo tego, że większość z nas zgadza się, że działania content marketingowe to już konieczność,…
Ostatnio przeczytałam świetny artykuł na blogu firmowym jednej ze średnich poznańskich firm, w której pracuje…
Branża e-commerce w Polsce rośnie w siłę, ponieważ nabywcy internetowi wydają na zakupy coraz więcej…
W dzisiejszych czasach potencjalni klienci mają dość atakowania informacjami z każdej strony. Szczególnie tymi, których…
Dobre treści i ich tworzenie na blogi firmowe to bardzo ważna część strategii content marketingowej.…
Ilość rodzajów tekstów, które można zamieszczać na swoich stronach internetowych, blogach, fanpage’ach czy profilach firmowych…
Marketerzy – jako jeden z argumentów do posiadania bloga firmowego – używają stwierdzenia: „Blogi sprzedają”,…
Już wiesz, że prowadzenie bloga firmowego wpływa na budowanie wizerunku i zwiększenie widoczności firmy, a…
Prowadzenie bloga firmowego przez naszą firmę kosztuje nie mniej niż 400 zł netto miesięcznie. Dlaczego…
O prowadzeniu bloga firmowego napisaliśmy już wszystko (chyba). W dzisiejszym wpisie chcielibyśmy przedstawić przykłady blogów…
Zakładając bloga firmowego, stajemy przed podstawowym dylematem: zainstalować bloga na subdomenie (np. blog.setugo.pl) czy umieścić…
Planujesz kampanię content marketingową w założeniach której mieści się prowadzenie bloga firmowego i nie masz…
Blog firmowy to doskonałe źródło nowych klientów. Bardzo skuteczne narzędzie do kreowania wizerunku eksperta oraz…
Lipiec to miesiąc pełen słońca, wakacyjnych szaleństw i wyjazdów. Mimo „sezonu ogórkowego”, udało nam się…
Zainspirowani serią „5 content marketing ideas” na portalu practicalecommerce.com postanowiliśmy ruszyć z podobną, polską wersją…
Czy w marketingu każdy sposób jest dobry, by sprzedać produkt lub usługę? Niekoniecznie – zamiast…
Przypomnij sobie kilka sytuacji ze swojego życia: pewnie i Tobie zdarzyło się lecieć w kulki…
Mój dom to moja twierdza, głosi angielskie powiedzenie. Zakup mieszkania to bardzo ważna inwestycja, którą…
Optymalizacja strony internetowej lub bloga firmowego to coś, od czego warto rozpocząć swoją przygodę z…
Blog firmowy to narzędzie o sporym potencjale – oprócz systematycznego prowadzenia go bardzo ważna jest…
Listopad dobiegł końca – to ostatnie chwile na to, by przy pomocy content marketingu zwiększyć…
Na to ile odsłon danego artykułu np. na blogu firmowym ma wiele czynników. Między innymi…
Wielu przedsiębiorców pozyskujących klientów przez Internet decyduje się na założenie bloga firmowego. Są świadomi jego…
Prowadzenie bloga firmowego to temat bardzo popularny – wszyscy piszą o tym, jak ważne jest…