Blog
Wiedza
Spragniony wiedzy? Mamy coś dla Ciebie!
Reklamy na Facebooku — jak skutecznie wykorzystywać to narzędzie?
Jeżeli posiadasz konto na Facebooku, to z pewnością nie raz natrafiłeś na posty promowane. Nie…
Profesjonalne kreowanie treści – twórz wartościowe i angażujące materiały
Treści publikowane na firmowych stronach, blogach czy w social mediach mają bardzo duży wpływ na…
Kompleksowa strategia content marketingowa – plan działania dla Twojej marki
Planowanie strategii content marketingowej to nie lada wyzwanie. Wymaga ona zaangażowania wielu osób i skrupulatnych…
Opisy produktów – wszystko, co musisz wiedzieć!
Sprzedaż internetowa rządzi się swoimi prawami. Przesyt konkurencyjnych sklepów może przytłoczyć nawet najbardziej doświadczonych przedsiębiorców.…
Formy i rodzaje content marketingu
Działalność w sieci wymaga znajomości niektórych pojęć, a zarazem wdrażania przemyślanych strategii, które wspólnie ułatwiają…
Formaty plików graficznych na stronach www
Posiadasz stronę internetową? Świetnie się składa! Nie od dziś wiadomo, że diabeł tkwi w szczegółach.…
Zestawienie marketplace’ów w Polsce
Prowadzisz sklep internetowy i szukasz nowych marketplace’ów? Poniżej znajdziesz przydatne zestawienie, dzięki któremu rozpoczniesz lub…
Ujarzmić Amazona… Rozmowa z Adrianem Kańskim
Amazon jest największym sklepem internetowym na świecie. W Polsce zyskuje ostatnio ogromną popularność, za granicą…
Model AIDA- czym jest i jaki ma cel?
O modelu AIDA słyszał chyba każdy, kto zajmuje się działaniem marketingowym. Co tak naprawdę oznacza…
Sprzedaż przez maila, na co zwrócić uwagę?
W pogoni za osiągnięciem wyznaczonego celu handlowiec najczęściej skupia się na najbardziej oczywistych narzędziach ‒…
Co to jest SXO?
Marketing internetowy rozwija się w bardzo szybkim tempie. Powstają ciągle nowe techniki, które mają na…
Wyszukiwanie głosowe, a tworzenie treści
Trendy w tworzeniu contentu i jego pozycjonowania ulegają ciągłym zmianom. Wiele obecnych zmian zostało przewidzianych…
Promocja muzyki w czasie koronawirusa
Atmosfera pandemii rzuca kłody pod nogi nam wszystkim. Nie inaczej jest z wielkoformatowymi gwiazdami. Mimo…
Dlaczego prawo autorskie „gryzie się” z copywritingiem i jak temu zaradzić
Dzień jak co dzień. Przeglądasz Internet w poszukiwaniu potrzebnych Ci informacji. Powiedzmy, że chcesz kupić…
Praca jako copywriter – jak zacząć?
Lubisz pisać i chciałbyś przekłuć pasję w zawód i źródło dochodów? Być może sprawdzisz się…
Wpływ koronawirusa na zarobki copywriterów
Pandemia COVID-19 uderzyła we wszystkie branże, szczególnie te usługowe, których działanie na długi czas zostało…
Rynek e-commerce w I połowie 2020 roku
Tematem dominującym w ostatnich miesiącach ‒ nie tylko w Polsce, ale niemalże na całym świecie…
Jak zwiększyć ruch na stronie? 9 kroków
Nie raz, nie dwa zastanawiałeś się, jak można zwiększyć ruch na Twojej stronie? Udało Ci…
Jak założyć bloga firmowego?
Jeśli zastanawiasz się nad tym, jak założyć firmowego bloga, to właśnie ten poradnik jest dla…
Zarobki copywriterów – 2020
W zeszłym roku przeprowadziliśmy ankietę na temat zarobków copywriterów w 2019 roku. W tym roku…
Content marketing dla branży medycznej
Co piąty Polak w 2018 roku kupił co najmniej raz lek bez recepty w…
Skąd czerpać inspiracje do tekstów?
Twój blog jest już na rynku kilka lat? Wydaje Ci się, że wykorzystałeś już wszystkie…
8 najlepszych kampanii firm IKEA i NETFLIX – nasz wybór
Znane marki często prześcigają się w kreowaniu działań marketingowych, które odbiją się szerokim echem i…
5 cech dobrego copywritera
Zapotrzebowanie na mistrzów copywritingu nie maleje. Firmy poszukują osób, które stworzą dla nich wartościowe i…
Kim byli prekursorzy marketingu? Sprawdź!
Czym jest marketing, wie prawie każdy, ale czy ktoś wie, na jaki okres przypada rozkwit…
Jak zadbać o wydajność w pracy, by nie zginąć w lawinie niedokończonych spraw? 15 porad
Zaległości w pracy spędzają Ci sen z powiek? Musisz zabierać zadania służbowe do domu, bo…
Case study: Kadromierz.pl
Wiele osób wciąż zastanawia się, czym jest content marketing i jakie korzyści może przynieść. W…
Ile zarabia copywriter?
Zarobki copywriterów – 2019 W terminie od 14 lutego do 4 kwietnia 2019 prowadziliśmy ankietę…
O co najczęściej pytają klienci zamawiając treści na bloga firmowego?
Wybór strategii marketingowej to dla każdego właściciela firmy spore wyzwanie. Nie pomaga fakt, że na…
Kompleksowość działań, czyli jak wyprzedzić konkurencję w Internecie?
Internet otwiera przed firmami szerokie możliwości promowania swojego potencjału. Przestrzeń wirtualną wykorzystują w tym celu…
5 ciekawostek na temat wizerunku, czyli jak poprawić działanie Twojej firmy?
Wiele osób zarządzających firmą wielokrotnie zadaje sobie pytanie, czym właściwie jest wizerunek. Warto się zastanowić,…
12 błędów popełnianych przez copywriterów, które mogą przyprawić o zawrót głowy
Niewielkie błędy w tekstach – pojedyncze literówki, kilka zagubionych przecinków czy przypadkowe powtórzenie w sąsiadujących…
Dekalog dla przecinkowych maniaków
Sprawdź, czy potrafisz rozgryźć następującą zagadkę: Kiedy naprawdę ich potrzebujesz, nigdzie ich nie ma, za…
Jak nie prowadzić bloga firmowego?
Artykułów o tym jak prowadzić bloga firmowego jest bardzo dużo, sami mamy taki na swoim…
Case study: Express-Przeprowadzki.pl
Blog firmowy to usługa, która w miarę wzrastania znaczenia contentu w marketingu internetowym, staje się…
Jak skutecznie wykorzystywać formuły copywriterskie?
Formuły copywriterskie to gotowe, sprawdzone schematy, według których możesz tworzyć swoje teksty. Pomyśl o tym…
Jak korzystać z IGTV?
Instagram inspiruje się innymi popularnymi serwisami, korzystając z funkcji, które są w nich najlepsze czyli…
Poradnik BBCode
Wielu zleceniodawców w swoich ofertach oczekuje, aby copyriterzy w swoich tekstach używali BBCode. Ale co…
Subdomena na serwerze innym niż domena główna
Wielu właścicieli sklepów internetowych, którzy mają swój sklep na popularnym SaaS’ie, napotyka na problem zintegrowania…
Co powinna posiadać templatka dla bloga firmowego, aby była intuicyjna i poprawnie stworzona?
Kiedy myślisz o projekcie własnego mieszkania, zastanawiasz się nad jego układem i chcesz zadbać o…
Case study: content marketing dla Pracuj.pl
Zwrot nakładów na działania content marketingowe nie jest natychmiastowy i nierzadko jednocześnie ciężki do zmierzenia.…
Speed Update
Już w 2010 roku właściciele stron internetowych czy chociażby sklepów, otrzymali wskazówki, jakoby prędkość ładowania…
Czy copywriterzy mogą zastosować 50% kosztów uzyskania przychodu?
Stanowisko w sprawie autorskich tekstów pisanych na zlecenie przygotowane dla Setugo Sp. z o. o. Od…
Evergreen czyli rodzaj treści, które musisz mieć w swoim blogu
Częstym powodem założenia bloga firmowego jest chęć doprowadzenia ruchu na właściwą witrynę firmową. Oczywiście to…
Audyt treści, czyli początek drogi do skutecznej sprzedaży w sieci
Analiza treści strony, to ciężki kawałek chleba dla każdego właściciela. Treści zawarte w Twoim serwisie…
Jak mierzyć efekty w Content Marketingu?
Mimo tego, że większość z nas zgadza się, że działania content marketingowe to już konieczność,…
Czy ktoś, oprócz pracowników, czyta blog firmowy?
Ostatnio przeczytałam świetny artykuł na blogu firmowym jednej ze średnich poznańskich firm, w której pracuje…
Grzechy branży e-commerce w content marketingu
Branża e-commerce w Polsce rośnie w siłę, ponieważ nabywcy internetowi wydają na zakupy coraz więcej…
Inbound Marketing – czym jest i jak z niego korzystać?
W dzisiejszych czasach potencjalni klienci mają dość atakowania informacjami z każdej strony. Szczególnie tymi, których…
Jak promować treści z bloga firmowego?
Dobre treści i ich tworzenie na blogi firmowe to bardzo ważna część strategii content marketingowej.…
Jak sprawić, żeby Twoje treści inspirowały potencjalnych klientów?
Ilość rodzajów tekstów, które można zamieszczać na swoich stronach internetowych, blogach, fanpage’ach czy profilach firmowych…
Czy blogi firmowe sprzedają?
Marketerzy – jako jeden z argumentów do posiadania bloga firmowego – używają stwierdzenia: „Blogi sprzedają”,…
Z czego powinien składać się (atrakcyjny) artykuł na blogu firmowym?
Już wiesz, że prowadzenie bloga firmowego wpływa na budowanie wizerunku i zwiększenie widoczności firmy, a…
Prowadzenie bloga firmowego – cena
Prowadzenie bloga firmowego przez naszą firmę kosztuje nie mniej niż 400 zł netto miesięcznie. Dlaczego…
Blog firmowy – przykłady
O prowadzeniu bloga firmowego napisaliśmy już wszystko (chyba). W dzisiejszym wpisie chcielibyśmy przedstawić przykłady blogów…
Blog firmowy – zainstalować na subdomenie czy w katalogu?
Zakładając bloga firmowego, stajemy przed podstawowym dylematem: zainstalować bloga na subdomenie (np. blog.setugo.pl) czy umieścić…
11 najlepszych rodzajów contentu na bloga firmowego, które przyciągną użytkowników
Planujesz kampanię content marketingową w założeniach której mieści się prowadzenie bloga firmowego i nie masz…
Jak prowadzić bloga firmowego?
Blog firmowy to doskonałe źródło nowych klientów. Bardzo skuteczne narzędzie do kreowania wizerunku eksperta oraz…
5 propozycji na kampanie content marketingowe w lipcu
Lipiec to miesiąc pełen słońca, wakacyjnych szaleństw i wyjazdów. Mimo „sezonu ogórkowego”, udało nam się…
5 propozycji na kampanie content marketingowe w czerwcu
Zainspirowani serią „5 content marketing ideas” na portalu practicalecommerce.com postanowiliśmy ruszyć z podobną, polską wersją…
Oszuści marketingowi
Czy w marketingu każdy sposób jest dobry, by sprzedać produkt lub usługę? Niekoniecznie – zamiast…
Brand heroes – Jak skutecznie wykorzystać je w kampaniach content marketingowych?
Przypomnij sobie kilka sytuacji ze swojego życia: pewnie i Tobie zdarzyło się lecieć w kulki…
Kampania content marketingowa dla dewelopera. Jak dobrze ją przeprowadzić?
Mój dom to moja twierdza, głosi angielskie powiedzenie. Zakup mieszkania to bardzo ważna inwestycja, którą…
Optymalizacja bloga firmowego pod kątem wyszukiwarek
Optymalizacja strony internetowej lub bloga firmowego to coś, od czego warto rozpocząć swoją przygodę z…
10 rad dla lepszego blogowania firmowego: Jak używać bloga firmowego do generowania leadów?
Blog firmowy to narzędzie o sporym potencjale – oprócz systematycznego prowadzenia go bardzo ważna jest…
[INFOGRAFIKA] Jak zwiększyć przedświąteczną sprzedaż pisząc odpowiednie teksty na bloga firmowego?
Listopad dobiegł końca – to ostatnie chwile na to, by przy pomocy content marketingu zwiększyć…
[INFOGRAFIKA] Jak tworzyć chwytliwe nagłówki i generować więcej odsłon?
Na to ile odsłon danego artykułu np. na blogu firmowym ma wiele czynników. Między innymi…
5 najczęstszych błędów popełnianych podczas prowadzenia bloga firmowego
Wielu przedsiębiorców pozyskujących klientów przez Internet decyduje się na założenie bloga firmowego. Są świadomi jego…
10 powodów, dla których warto prowadzić bloga firmowego
Prowadzenie bloga firmowego to temat bardzo popularny – wszyscy piszą o tym, jak ważne jest…