Blog
Wiedza
Spragniony wiedzy? Mamy coś dla Ciebie!
Reklamy na Facebooku — jak skutecznie wykorzystywać to narzędzie?

Jeżeli posiadasz konto na Facebooku, to z pewnością nie raz natrafiłeś na posty promowane. Nie…
Profesjonalne kreowanie treści – jak tworzyć content, który naprawdę działa?

Dobrze zaplanowane i skutecznie realizowane treści to dziś nie tylko dodatek do strategii marketingowej, ale…
Kompleksowa strategia content marketingowa – plan działania dla Twojej marki

Planowanie strategii content marketingowej to nie lada wyzwanie. Wymaga ona zaangażowania wielu osób i skrupulatnych…
Opisy produktów – wszystko, co musisz wiedzieć!

Sprzedaż internetowa rządzi się swoimi prawami. Przesyt konkurencyjnych sklepów może przytłoczyć nawet najbardziej doświadczonych przedsiębiorców.…
Formy i rodzaje content marketingu – które treści naprawdę wspierają Twój biznes?

Content marketing to nie „wypełniacz strony internetowej”. To strategiczne narzędzie, które – jeśli jest dobrze…
Format pliku ma znaczenie. Jak grafika wpływa na wydajność i wizerunek Twojej strony?

Pewnie dbasz o content, SEO i wygląd swojej strony internetowej. Ale czy kiedykolwiek zwróciłeś uwagę…
Gdzie warto sprzedawać w sieci? Zestawienie marketplace’ów w Polsce, które powinieneś znać

Ten artykuł to przewodnik po najważniejszych marketplace’ach w Polsce, dzięki któremu łatwiej zdecydujesz, gdzie warto…
Ujarzmić Amazona… Rozmowa z Adrianem Kańskim

Amazon jest największym sklepem internetowym na świecie. W Polsce zyskuje ostatnio ogromną popularność, za granicą…
Model AIDA – czym jest i jak go wykorzystać w marketingu Twojej firmy?

Zastanawiasz się, dlaczego Twoje kampanie nie konwertują tak, jakbyś chciał, mimo że inwestujesz w reklamy…
Sprzedaż przez maila – jak pisać, żeby zwiększać konwersję?

Wiele firm wkłada ogrom wysiłku w przygotowanie prezentacji, ofert i follow-upów, ale nadal nie widzi…
Co to jest SXO?

Marketing internetowy rozwija się w bardzo szybkim tempie. Powstają ciągle nowe techniki, które mają na…
Wyszukiwanie głosowe a tworzenie treści – jak przygotować stronę na nową erę SEO?

Tworzysz treści, inwestujesz w SEO, analizujesz zachowania użytkowników. Ale czy Twoje teksty są gotowe na…
Promocja muzyki w czasie koronawirusa

Atmosfera pandemii rzuca kłody pod nogi nam wszystkim. Nie inaczej jest z wielkoformatowymi gwiazdami. Mimo…
Dlaczego prawo autorskie „gryzie się” z copywritingiem i jak temu zaradzić

Dzień jak co dzień. Przeglądasz Internet w poszukiwaniu potrzebnych Ci informacji. Powiedzmy, że chcesz kupić…
Praca jako copywriter – jak zacząć?

Lubisz pisać i chciałbyś przekłuć pasję w zawód i źródło dochodów? Być może sprawdzisz się…
Wpływ koronawirusa na zarobki copywriterów

Pandemia COVID-19 uderzyła we wszystkie branże, szczególnie te usługowe, których działanie na długi czas zostało…
Rynek e-commerce w I połowie 2020 roku

Tematem dominującym w ostatnich miesiącach ‒ nie tylko w Polsce, ale niemalże na całym świecie…
Jak zwiększyć ruch na stronie? 9 kroków, które naprawdę działają

Zwiększenie ruchu na stronie to nie kwestia szczęścia ani jednorazowego „strzału”. To efekt długofalowej strategii,…
Jak założyć bloga firmowego?

Jeśli zastanawiasz się nad tym, jak założyć firmowego bloga, to właśnie ten poradnik jest dla…
Zarobki copywriterów – 2020

W zeszłym roku przeprowadziliśmy ankietę na temat zarobków copywriterów w 2019 roku. W tym roku…
Branża medyczna w sieci – ogromny rynek i wielkie wyzwania

Rynek medyczny w Polsce i na świecie przechodzi gwałtowną transformację cyfrową. Coraz więcej pacjentów szuka…
Skąd brać pomysły na nowe teksty?

Prowadzisz bloga firmowego, piszesz artykuły lub tworzysz treści na stronę i czujesz, że wyczerpałeś już…
8 najlepszych kampanii firm IKEA i NETFLIX – nasz wybór

Znane marki często prześcigają się w kreowaniu działań marketingowych, które odbiją się szerokim echem i…
5 cech dobrego copywritera

Zapotrzebowanie na mistrzów copywritingu nie maleje. Firmy poszukują osób, które stworzą dla nich wartościowe i…
Kim byli prekursorzy marketingu? Sprawdź!

Czym jest marketing, wie prawie każdy, ale czy ktoś wie, na jaki okres przypada rozkwit…
Jak zadbać o wydajność w pracy, by nie zginąć w lawinie niedokończonych spraw? 15 porad

Zaległości w pracy spędzają Ci sen z powiek? Musisz zabierać zadania służbowe do domu, bo…
Jak Kadromierz zwiększył widoczność w Google o 300% dzięki content marketingowi

Firma rozwijała bloga, jednak publikowane treści nie generowały znaczącego ruchu ani nowych klientów. Mimo istnienia…
Ile zarabia copywriter?

Zarobki copywriterów – 2019 W terminie od 14 lutego do 4 kwietnia 2019 prowadziliśmy ankietę…
O co najczęściej pytają klienci zamawiając treści na bloga firmowego?

Wybór strategii marketingowej to dla każdego właściciela firmy spore wyzwanie. Nie pomaga fakt, że na…
Kompleksowość działań, czyli jak wyprzedzić konkurencję w Internecie

W tym artykule pokażemy Ci, jak zaplanować i wdrożyć zintegrowane działania online, które dadzą Ci…
5 filarów silnego wizerunku marki

Działania brandingowe to nie estetyka – to strategia wzmacniania reputacji, budowania relacji i zaufania, które…
12 błędów popełnianych przez copywriterów, które mogą przyprawić o zawrót głowy

Niewielkie błędy w tekstach – pojedyncze literówki, kilka zagubionych przecinków czy przypadkowe powtórzenie w sąsiadujących…
Dekalog dla przecinkowych maniaków

Sprawdź, czy potrafisz rozgryźć następującą zagadkę: Kiedy naprawdę ich potrzebujesz, nigdzie ich nie ma, za…
Jak nie prowadzić bloga firmowego?

Artykułów o tym jak prowadzić bloga firmowego jest bardzo dużo, sami mamy taki na swoim…
Jak Express-Przeprowadzki.pl wyprzedziły OLX w Google dzięki content marketingowi

Jak Express-Przeprowadzki.pl wyprzedziły OLX w Google dzięki content marketingowi Branża przeprowadzek w dużych miastach, takich…
Jak skutecznie wykorzystywać formuły copywriterskie?

Formuły copywriterskie to gotowe, sprawdzone schematy, według których możesz tworzyć swoje teksty. Pomyśl o tym…
Jak korzystać z IGTV?

Instagram inspiruje się innymi popularnymi serwisami, korzystając z funkcji, które są w nich najlepsze czyli…
Poradnik BBCode

Wielu zleceniodawców w swoich ofertach oczekuje, aby copyriterzy w swoich tekstach używali BBCode. Ale co…
Subdomena na serwerze innym niż domena główna

Wielu właścicieli sklepów internetowych, którzy mają swój sklep na popularnym SaaS’ie, napotyka na problem zintegrowania…
Co powinna posiadać templatka dla bloga firmowego, aby była intuicyjna i poprawnie stworzona?

Kiedy myślisz o projekcie własnego mieszkania, zastanawiasz się nad jego układem i chcesz zadbać o…
Jak Pracuj.pl wykorzystał content marketing, by przyciągnąć użytkowników niezainteresowanych aktywnie szukaniem pracy

Jednym z najczęstszych argumentów, jakie słyszymy od firm rozważających działania content marketingowe, jest sceptycyzm wobec…
Speed Update

Już w 2010 roku właściciele stron internetowych czy chociażby sklepów, otrzymali wskazówki, jakoby prędkość ładowania…
Czy copywriterzy mogą zastosować 50% kosztów uzyskania przychodu?

Stanowisko w sprawie autorskich tekstów pisanych na zlecenie przygotowane dla Setugo Sp. z o. o. Od…
Evergreen – rodzaj treści, które musisz mieć w swojej firmie

Tworzenie treści, które szybko się dezaktualizują, to jedna z najdroższych pomyłek w content marketingu. W…
Audyt treści, czyli początek drogi do skutecznej sprzedaży w sieci

Zainwestowałeś w stronę, SEO i reklamy, ale efekty nie rosną? Problem może tkwić w treściach.…
Jak mierzyć efekty w Content Marketingu?

Content marketing to nie tylko sztuka tworzenia angażujących treści – to przede wszystkim inwestycja. A…
Czy ktoś, oprócz pracowników, czyta blog firmowy?
Ostatnio przeczytałam świetny artykuł na blogu firmowym jednej ze średnich poznańskich firm, w której pracuje…
Grzechy e-commerce w content marketingu. Co hamuje Twoją sprzedaż i widoczność?

Content marketing to dziś jeden z głównych motorów sprzedaży w e-commerce. Niestety, wielu właścicieli sklepów…
Inbound Marketing – czym jest i jak z niego korzystać?

Ale inbound to nie „blog i Instagram”. To przemyślana strategia marketingowa, która zakłada, że klient…
Jak promować treści z bloga firmowego?
Dobre treści i ich tworzenie na blogi firmowe to bardzo ważna część strategii content marketingowej.…
Jak sprawić, by Twoje treści naprawdę inspirowały i przyciągały klientów

Tylko co właściwie oznacza „tworzyć inspirujące treści”? I jak to zrobić w praktyce? Wszystkiego dowiesz…
Czy blogi firmowe sprzedają?
Marketerzy – jako jeden z argumentów do posiadania bloga firmowego – używają stwierdzenia: „Blogi sprzedają”,…
Z czego powinien składać się (atrakcyjny) artykuł na blogu firmowym?
Już wiesz, że prowadzenie bloga firmowego wpływa na budowanie wizerunku i zwiększenie widoczności firmy, a…
Prowadzenie bloga firmowego – cena

Prowadzenie bloga firmowego przez naszą firmę kosztuje nie mniej niż 400 zł netto miesięcznie. Dlaczego…
Blog firmowy – przykłady
O prowadzeniu bloga firmowego napisaliśmy już wszystko (chyba). W dzisiejszym wpisie chcielibyśmy przedstawić przykłady blogów…
Blog firmowy – zainstalować na subdomenie czy w katalogu?
Zakładając bloga firmowego, stajemy przed podstawowym dylematem: zainstalować bloga na subdomenie (np. blog.setugo.pl) czy umieścić…
11 najlepszych rodzajów contentu na bloga firmowego, które przyciągną użytkowników
Planujesz kampanię content marketingową w założeniach której mieści się prowadzenie bloga firmowego i nie masz…
Jak prowadzić bloga firmowego?
Blog firmowy to doskonałe źródło nowych klientów. Bardzo skuteczne narzędzie do kreowania wizerunku eksperta oraz…
5 propozycji na kampanie content marketingowe w lipcu
Lipiec to miesiąc pełen słońca, wakacyjnych szaleństw i wyjazdów. Mimo „sezonu ogórkowego”, udało nam się…
5 propozycji na kampanie content marketingowe w czerwcu
Zainspirowani serią „5 content marketing ideas” na portalu practicalecommerce.com postanowiliśmy ruszyć z podobną, polską wersją…
Oszuści marketingowi
Czy w marketingu każdy sposób jest dobry, by sprzedać produkt lub usługę? Niekoniecznie – zamiast…
Brand hero – kiedy warto go mieć i jak stworzyć postać, która zbuduje rozpoznawalność Twojej marki

W tym artykule przyjrzymy się temu, czym naprawdę jest brand hero, jak go zaprojektować i…
Jak content marketing pomaga deweloperom zdobywać klientów?

Coraz częściej klienci, zanim zdecydują się na zakup mieszkania, sprawdzają wszystko – dewelopera, jego inwestycje,…
Optymalizacja bloga firmowego pod kątem wyszukiwarek
Optymalizacja strony internetowej lub bloga firmowego to coś, od czego warto rozpocząć swoją przygodę z…
10 rad dla lepszego blogowania firmowego: Jak używać bloga firmowego do generowania leadów?
Blog firmowy to narzędzie o sporym potencjale – oprócz systematycznego prowadzenia go bardzo ważna jest…
[INFOGRAFIKA] Jak zwiększyć przedświąteczną sprzedaż pisząc odpowiednie teksty na bloga firmowego?
Listopad dobiegł końca – to ostatnie chwile na to, by przy pomocy content marketingu zwiększyć…
Jak pisać chwytliwe nagłówki i generować więcej odsłon?

W czasach scrollowania i nadmiaru treści to właśnie nagłówek przesądza o tym, czy Twoje treści…
5 najczęstszych błędów popełnianych podczas prowadzenia bloga firmowego
Wielu przedsiębiorców pozyskujących klientów przez Internet decyduje się na założenie bloga firmowego. Są świadomi jego…
10 powodów, dla których warto prowadzić bloga firmowego

Prowadzenie bloga firmowego to temat bardzo popularny – wszyscy piszą o tym, jak ważne jest…