Blog
Subdomena na serwerze innym niż domena główna
Wielu właścicieli sklepów internetowych, którzy mają swój sklep na popularnym SaaS’ie, napotyka na problem zintegrowania bloga z ich sklepem. Co więc powinieneś zrobić, jeżeli masz…
Co powinna posiadać templatka dla bloga firmowego, aby była intuicyjna i poprawnie stworzona?
Kiedy myślisz o projekcie własnego mieszkania, zastanawiasz się nad jego układem i chcesz zadbać o jego ergonomiczny układ. Wykorzystujesz każde wolne miejsce, układasz tak sprzęty…
Case study: content marketing dla Pracuj.pl
Zwrot nakładów na działania content marketingowe nie jest natychmiastowy i nierzadko jednocześnie ciężki do zmierzenia. Sprawia to, że wiele firm wstrzymuje się z inwestowaniem w…
Speed Update
Już w 2010 roku właściciele stron internetowych czy chociażby sklepów, otrzymali wskazówki, jakoby prędkość ładowania stron na desktopie była czynnikiem pozycjonowania. Największa wyszukiwarka świata już…
Czy copywriterzy mogą zastosować 50% kosztów uzyskania przychodu?
Stanowisko w sprawie autorskich tekstów pisanych na zlecenie przygotowane dla Setugo Sp. z o. o. Od 01.01.2018 roku 50% kosztów uzyskania przychodów będą mogli stosować podatnicy…
Evergreen czyli rodzaj treści, które musisz mieć w swoim blogu
Częstym powodem założenia bloga firmowego jest chęć doprowadzenia ruchu na właściwą witrynę firmową. Oczywiście to jedna z przyczyn, dla których warto mieć bloga, ale nie…
Audyt treści, czyli początek drogi do skutecznej sprzedaży w sieci
Analiza treści strony, to ciężki kawałek chleba dla każdego właściciela. Treści zawarte w Twoim serwisie to często sterta utartych frazesów, którymi raczysz własnych klientów. Pewnie…
Jak mierzyć efekty w Content Marketingu?
Mimo tego, że większość z nas zgadza się, że działania content marketingowe to już konieczność, to pewnie niejeden z marketingowców pokiwa teraz głową w geście…
Czy ktoś, oprócz pracowników, czyta blog firmowy?
Ostatnio przeczytałam świetny artykuł na blogu firmowym jednej ze średnich poznańskich firm, w której pracuje moja znajoma. Kiedy miałyśmy okazję się zobaczyć, przekazałam jej gratulacje…
Grzechy branży e-commerce w content marketingu
Branża e-commerce w Polsce rośnie w siłę, ponieważ nabywcy internetowi wydają na zakupy coraz więcej pieniędzy. Nic w tym dziwnego, skoro taka metoda nabywania produktów…
Inbound Marketing – czym jest i jak z niego korzystać?
W dzisiejszych czasach potencjalni klienci mają dość atakowania informacjami z każdej strony. Szczególnie tymi, których w tym momencie nie poszukują. Jednocześnie cenią sobie możliwość łatwego…
Jak promować treści z bloga firmowego?
Dobre treści i ich tworzenie na blogi firmowe to bardzo ważna część strategii content marketingowej. Kolejną z nich będzie z pewnością działanie, które wypromuje i…