Blog
Case study: Kadromierz.pl
Wiele osób wciąż zastanawia się, czym jest content marketing i jakie korzyści może przynieść. W poniższym artykule postaramy się dokładniej wyjaśnić, jak wyglądają działania content…
Ile zarabia copywriter?
Zarobki copywriterów – 2019 W terminie od 14 lutego do 4 kwietnia 2019 prowadziliśmy ankietę skierowaną do copywriterów zarejestrowanych na serwisie GieldaTekstow.pl. Celem naszego badania…
O co najczęściej pytają klienci zamawiając treści na bloga firmowego?
Wybór strategii marketingowej to dla każdego właściciela firmy spore wyzwanie. Nie pomaga fakt, że na rynku jest bardzo dużo możliwości promocji strony internetowej. Naturalnie, że…
Kompleksowość działań, czyli jak wyprzedzić konkurencję w Internecie?
Internet otwiera przed firmami szerokie możliwości promowania swojego potencjału. Przestrzeń wirtualną wykorzystują w tym celu niemalże wszyscy: sklepy stacjonarne, internetowe czy firmy oferujące różnorodne usługi.…
5 ciekawostek na temat wizerunku, czyli jak poprawić działanie Twojej firmy?
Wiele osób zarządzających firmą wielokrotnie zadaje sobie pytanie, czym właściwie jest wizerunek. Warto się zastanowić, dlaczego to właśnie on ma tak wielkie znaczenie i jakie…
12 błędów popełnianych przez copywriterów, które mogą przyprawić o zawrót głowy
Niewielkie błędy w tekstach – pojedyncze literówki, kilka zagubionych przecinków czy przypadkowe powtórzenie w sąsiadujących zdaniach – mogą zdarzyć się każdemu copywriterowi, wszak nikt nie…
Dekalog dla przecinkowych maniaków
Sprawdź, czy potrafisz rozgryźć następującą zagadkę: Kiedy naprawdę ich potrzebujesz, nigdzie ich nie ma, za to pojawiają się wtedy, kiedy nikt ich nie zaprasza. Znasz…
Jak nie prowadzić bloga firmowego?
Artykułów o tym jak prowadzić bloga firmowego jest bardzo dużo, sami mamy taki na swoim koncie. Mimo że w sieci roi się od rad i…
Case study: Express-Przeprowadzki.pl
Blog firmowy to usługa, która w miarę wzrastania znaczenia contentu w marketingu internetowym, staje się coraz powszechniejsza. Im jednak więcej chętnych, tym bardziej rośnie grupa…
Jak skutecznie wykorzystywać formuły copywriterskie?
Formuły copywriterskie to gotowe, sprawdzone schematy, według których możesz tworzyć swoje teksty. Pomyśl o tym jak o pisaniu scenariusza filmowego, kiedy to gatunek filmowy narzuca…
Jak korzystać z IGTV?
Instagram inspiruje się innymi popularnymi serwisami, korzystając z funkcji, które są w nich najlepsze czyli najbardziej popularne. Pierwszym krokiem, było przejęcie funkcji krótkich filmów znikających…
Poradnik BBCode
Wielu zleceniodawców w swoich ofertach oczekuje, aby copyriterzy w swoich tekstach używali BBCode. Ale co to tak naprawdę jest i jak tego używać? Przeczytajcie nasz…