[INFOGRAFIKA] Jak zwiększyć przedświąteczną sprzedaż pisząc odpowiednie teksty na bloga firmowego?

Listopad dobiegł końca – to ostatnie chwile na to, by przy pomocy content marketingu zwiększyć liczbę odwiedzin na naszym blogu firmowym i przekierować go w odpowiedni sposób na sklep internetowy (lub stacjonarny) czy też na stronę firmową z kontaktem lub opisem usług.

Jak to zrobić? Nie skupiajmy się na samym towarze, którego chcemy się pozbyć. Pomyślmy, czego szukają nasi (potencjalni) klienci tuż przed Bożym Narodzeniem i jak możemy tę wiedzę wykorzystać, żeby obydwie strony na tym zyskały. My, jako przedsiębiorcy – zysk, a klient – wartościowy produkt i ciekawą wiedzę.

Według statystyk Google tematyka Bożego Narodzenia i wszystkim, co jest z nim związane zaczyna nas interesować już w październiku i przybiera na mocy, aż do samych świąt.

Jeżeli nie masz pomysłu na tematy na bloga firmowego (np. dla sklepu internetowego), to poniższymi danymi postaram się zainspirować Cię do działania!

Pamiętaj, że samo napisanie treści nie wystarczy! Zadbaj o to, by dotarły do jak największej liczby czytelników!

Oto lista przykładowych słów kluczowych, związanych z Bożym Narodzeniem*. Wpisuj różne słowa i sprawdź, co związanego ze świętami lub Sylwestrem interesowało Internautów i można to wykorzystać w Twojej branży!

Wyszukiwana fraza

Liczba wyszukiwań (grudzień 2014)

życzenia na Boże Narodzenie

246 000

 życzenia świąteczne

823 000

stroiki na Boże Narodzenie

74 000

stroiki świąteczne

40 500

ciasta

 74 000

ciasta na Boże Narodzenie

33 100

ciasta świąteczne

14 800

kartki świąteczne

246 000

potrawy wiglijne

201 000

dania wigilijne

49 500

ozdoby świąteczne

135 000

ozdoby świąteczne z papieru

14 800

ozdoby świąteczne ręcznie robione

12 100

potrawy na Boże Narodzenie

12 100

potrawy świąteczne

12 100

ozdoby na choinkę

 12 100

ozdoby na Boże Narodzenie

9 900

ozdoby choinkowe

90 500

przepisy na Wigilię

12 100

dekoracje bożonarodzeniowe

18 100

ozdoby bożonarodzeniowe

49 500

dekoracje świąteczne

60 500

tapety na pulpit na Boże Narodzenie

4 400

przepisy na święta Bożego Narodzenia

12 100

kolorowanki Boże Narodzenie

5 400

przepisy na ciasto

8 100

choinka z makaronu

33 100

choinka z papieru

27 100

choinka

301 000

choinki sztuczne

27 100

choinka sztuczna

9 900

prezenty na Boże Narodzenie

2 900

To, jak podejdziesz do tematu jest Twoją inwencją twórczą. Faktem jest to, że w okresie przedświątecznym powstanie wiele publikacji dotyczących potraw wigilijnych, ozdób choinkowych czy prezentów. Pomyśl, jak wyróżnić swoje treści, aby dotarły do jak największej grupy docelowej.

Boże Narodzenie to dobry czas na wręczanie prezentów. Być może prezent od Ciebie, dla czytelnika, jako dodatek do dobrej treści, będzie dobrym wabikiem, który pozwoli zwiększyć sprzedaż jeszcze przed świętami!

Specjalnie dla Ciebie dołączam infografikę świąteczną, która obrazuje przedświąteczne zainteresowanie internautów i podpowiada, jaki rodzaj treści będzie najlepszy. Pod tym linkiem możesz pobrać za darmo infografikę i wygodnie przeglądać na komputerze czy tablecie – POBIERZ INFOGRAFIKĘ

Spodobała Ci się moja infografika i artykuł? Zapisz się do newslettera, a jako pierwszy/a otrzymasz informacje o nowych materiałach. Obiecuję, nie spamuję :)!

Blog firmowy - jak prowadzić bloga firmowego - content marketing - agencja marketingu internetowego Poznań - Setugo.pl

*Dane statystyczne z okresu: grudzień 2014, na podstawie Planera Słów Kluczowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *