/Prowadzenie bloga firmowego
Prowadzenie bloga firmowego 2019-04-11T08:09:45+02:00

Prowadzenie bloga firmowego – oferta

  • prowadzenie blogów firmowych

    Jeśli znajdujesz się na tej stronie, to z pewnością doskonale zdajesz sobie sprawę ze wszystkich zalet prowadzenia bloga firmowego.

    Przejdźmy więc od razu do rzeczy.

    Naszą rolą jest wyręczyć Ciebie i Twoją firmę w zakresie prowadzenia bloga. Przygotujemy dla Ciebie unikalne, merytoryczne teksty, które napiszemy na podstawie analizy słów kluczowych wykonanej w narzędziu Semstorm.

    Jeśli nie masz bloga, zainstalujemy go. Dopasowując każdy element tak, aby Twój nowy blog stał się integralną częścią Twojego sklepu lub strony firmowej.

    Poniżej możesz zapoznać się z pakietami prowadzenia oraz instalacji bloga firmowego. Na samym dole zaś, konkretne wyliczenia efektów, jakich możesz się spodziewać.

  • nasza oferta

    Oferujemy zarówno instalację bloga, jak i jego comiesięczne prowadzenie.

    Wyszczególniliśmy po trzy pakiety dla każdej z usług. Jeśli masz już bloga, możesz skorzystać tylko z usługi prowadzenia. Jeśli czujesz, że żaden pakiet nie wpasowuje się w Twoje oczekiwania, skontaktuj się z nami, dopasujemy coś specjalnie pod Ciebie.

instalacja i konfiguracja bloga firmowegoprowadzenie bloga firmowego
  • Jakich efektów mogę się spodziewać?

    To pytanie, które z pewnością zadajesz sobie przed podjęciem ostatecznej decyzji. Czy to właśnie im mam powierzyć prowadzenie mojego bloga firmowego?

    Tak, a wiemy to z wyliczeń. Dzięki kilkuletniej, nieprzerwanej współpracy z Pracuj.pl, udało nam się zmierzyć realny koszt sesji pozyskanej z artykułu na blogu firmowym.

    Poniższy wykres obrazuje opłacalność inwestycji w content. Na samym początku, w tym przypadku w kwietniu 2017 – momencie publikacji artykułu na blogu, koszt jednej sesji nie należał do najmniejszych w porównaniu do innych źródeł, jak np. Google Ads. Jednak już po kilku miesiącach zaczął się znacznie obniżać, aż do bardzo atrakcyjnych stawek.

    Po niecałym roku jest to tylko 14 groszy za jedną sesję. Porównując do innych metod pozyskiwania ruchu oraz biorąc pod uwagę dużą rywalizację w branży (praca), jest to bezkonkurencyjnie niski koszt, czyniący z badanego artykułu dochód pasywny.

    Więcej informacji o wspomnianym case study prowadzenia bloga firmowego w artykule: „Case study: content marketing dla Pracuj.pl” oraz w trakcie cyklicznych webinarów (śledź nas na social media: Facebook oraz LinkedIn). Zapoznaj się też z case study prowadzenia bloga dla mniejszej firmy niż Pracuj, czyli z „Case study: Express-Przeprowadzki.pl„.

Przykłady efektownych realizacji

My również blogujemy!

72
  • Liczba blogów firmowych, które prowadzimy dla naszych klientów

Zapytaj o przykłady naszych realizacji oraz ofertę!

Imię (wymagane)

Adres email (wymagane)

W jakiej sprawie do nas piszesz?

Treść wiadomości

[recaptcha]

Korzystając z tego formularza, zgadzasz się dobrowolnie na przechowywanie i przetwarzanie w celu obsługi Twojego zapytania, Twoich danych, przez Setugo Sp. z o. o.. Zgodę można w każdym momencie wycofać poprzez kontakt z administratorem (mailowo: biuro@setugo.pl). Strona Setugo.pl oraz serwer pocztowy firmy Setugo Sp. z o. o. znajdują się na infrastrukturze firmy H88 S.A. z siedzibą w Poznaniu, z którą podpisana jest "Umowa Powierzenia Przetwarzania Danych Osobowych".

Lub skontaktuj się z nami w inny sposób