Close

Blog dla copywriterów

5 cech dobrego copywritera

5 cech dobrego copywritera

Zapotrzebowanie na mistrzów copywritingu nie maleje. Firmy poszukują osób, które stworzą dla nich wartościowe i unikatowe opisy czy treści blogowe na strony internetowe. Wszystko po to, by wyróżnić się i wzbudzić zainteresowanie wymagających użytkowników. Jakie cechy pomogą Ci stać się dobrym copywriterem i z kim najchętniej współpracują agencje? Podpowiadamy, jakie […]

Czytaj więcej

Ile zarabia copywriter?

Zarobki copywriterów – 2019 W terminie od 14 lutego do 4 kwietnia 2019 prowadziliśmy ankietę skierowaną do copywriterów zarejestrowanych na serwisie GieldaTekstow.pl. Celem naszego badania było jak najszersze przedstawienie tematu zarobków copywriterów w 2019 roku.   Poniżej prezentujemy odpowiedzi na postawione przez nas pytania. Jak długo zajmujesz się copywritingiem? Czy […]

Czytaj więcej

12 błędów popełnianych przez copywriterów, które mogą przyprawić o zawrót głowy

Niewielkie błędy w tekstach – pojedyncze literówki, kilka zagubionych przecinków czy przypadkowe powtórzenie w sąsiadujących zdaniach – mogą zdarzyć się każdemu copywriterowi, wszak nikt nie jest nieomylny. W niniejszym artykule omówimy, jakie błędy najczęściej popełniają copywriterzy. O ile wpadki zdarzają się sporadycznie – nie sprawia to większego kłopotu. Jednak pomyłki […]

Czytaj więcej

Dekalog dla przecinkowych maniaków

Sprawdź, czy potrafisz rozgryźć następującą zagadkę: Kiedy naprawdę ich potrzebujesz, nigdzie ich nie ma, za to pojawiają się wtedy, kiedy nikt ich nie zaprasza. Znasz odpowiedź? Nie, to nie teściowie. To przecinki! Te niepozorne znaki interpunkcyjne mogą być trochę psotne, to prawda. Spełniają wiele różnych zadań, dlatego czasem ich pojawienie […]

Czytaj więcej

Jak skutecznie wykorzystywać formuły copywriterskie?

Formuły copywriterskie to gotowe, sprawdzone schematy, według których możesz tworzyć swoje teksty. Pomyśl o tym jak o pisaniu scenariusza filmowego, kiedy to gatunek filmowy narzuca pewien schemat. Jednak sama historia za każdym razem jest inna. Z poniższego artykułu dowiesz się, jakie wyróżniamy formuły copywriterskie i dlaczego powinieneś zacząć je używać. […]

Czytaj więcej

Poradnik BBCode

Wielu zleceniodawców w swoich ofertach oczekuje, aby copyriterzy w swoich tekstach używali BBCode. Ale co to tak naprawdę jest i jak tego używać? Przeczytajcie nasz poradnik dotyczący BBCode! Co to jest BBCode? BBCode to język formatowania treści, który wywodzi się z forów internetowych. Dzięki niemu masz większą kontrolę nad wyglądem […]

Czytaj więcej

Czy copywriterzy mogą zastosować 50% kosztów uzyskania przychodu?

Stanowisko w sprawie autorskich tekstów pisanych na zlecenie przygotowane dla Setugo Sp. z o. o. Od 01.01.2018 roku 50% kosztów uzyskania przychodów będą mogli stosować podatnicy PIT do dochodów ze ściśle określonej działalności gospodarczej. Problem z kwalifikowaniem odpowiednich prac do danych źródeł przychodów będzie ogromny. Na rynku można znaleźć różnego rodzaju […]

Czytaj więcej