Close

Blog dla copywriterów

5 cech dobrego copywritera

5 cech dobrego copywritera

Zapotrzebowanie na mistrzów copywritingu nie maleje. Firmy poszukują osób, które stworzą dla nich wartościowe i unikatowe opisy czy treści blogowe na strony internetowe. Wszystko po to, by wyróżnić się i wzbudzić zainteresowanie wymagających użytkowników. Jakie cechy pomogą Ci stać się dobrym copywriterem i z kim najchętniej współpracują agencje? Podpowiadamy!   […]

Czytaj więcej

Ile zarabia copywriter?

Zarobki copywriterów – 2019 Od 14 lutego do 4 kwietnia 2019 roku prowadziliśmy ankietę skierowaną do copywriterów zarejestrowanych na serwisie GieldaTekstow.pl. Celem badania było jak najszersze przedstawienie tematu zarobków copywriterów. Poniżej prezentujemy odpowiedzi na postawione przez nas pytania. Jak długo zajmujesz się copywritingiem? Czy copywriting jest Twoim głównym zajęciem? Ile […]

Czytaj więcej

12 błędów popełnianych przez copywriterów, które mogą przyprawić o zawrót głowy

Niewielkie błędy w tekstach – pojedyncze literówki, kilka zagubionych przecinków czy przypadkowe powtórzenie w sąsiadujących zdaniach – mogą zdarzyć się każdemu copywriterowi, wszak nikt nie jest nieomylny. W niniejszym artykule omówimy, jakie błędy najczęściej popełniają copywriterzy. O ile wpadki zdarzają się sporadycznie – nie sprawia to większego kłopotu. Jednak pomyłki […]

Czytaj więcej

Dekalog dla przecinkowych maniaków

Sprawdź, czy potrafisz rozgryźć następującą zagadkę: Kiedy naprawdę ich potrzebujesz, nigdzie ich nie ma, za to pojawiają się wtedy, kiedy nikt ich nie zapraszał. Znasz odpowiedź? Nie, to nie teściowie. To przecinki! Te niepozorne znaki interpunkcyjne mogą być trochę psotne, to prawda. Ponieważ spełniają wiele różnych zadań, czasem ich pojawienie […]

Czytaj więcej

Jak skutecznie wykorzystywać formuły copywriterskie?

Formuły copywriterskie to gotowe, sprawdzone schematy, według których możesz tworzyć swoje teksty. Pomyśl o tym jak o pisaniu scenariusza filmowego, kiedy to gatunek filmowy narzuca pewien schemat. Jednak sama historia za każdym razem jest inna. W poniższym artykule dowiesz się, jakie są formuły copywriterskie i dlaczego powinieneś zacząć je używać. […]

Czytaj więcej

Poradnik BBCode

Wielu zleceniodawców w swoich ofertach oczekuje, aby Copy w swoich tekstach używali BBCode. Ale co to faktycznie jest i jak go używać? Przeczytajcie nasz Poradnik dotyczący BBCode! Co to jest BBCode? Jest to język formatowania treści, który wywodzi się z for internetowych. Dzięki niemu masz większą kontrolę nad wyglądem Twoich […]

Czytaj więcej

Jak zostać copywriterem?

Istnieje wiele mitów i legend miejskich o tym, jakie umiejętności powinien mieć copywriter. Poszukując informacji o tym „jak zostać copywriterem”, z pewnością natkniesz się na stwierdzenia, że dobry copywriter powinien być polonistą, że taka praca polega na pisaniu ciągle tego samego, a sam copy musi być świetny w odmianie przez […]

Czytaj więcej

Czy copywriterzy mogą zastosować 50% kosztów uzyskania przychodu?

  Stanowisko w sprawie autorskich tekstów pisanych na zlecenie przygotowane dla Setugo Sp. z o. o. (wersja do pobrania pod tekstem) Od 01.01.2018 roku 50% kosztów uzyskania przychodów będą mogli stosować podatnicy PIT do dochodów ze ściśle określonej działalności gospodarczej. Problem z kwalifikowaniem odpowiednich prac do danych źródeł przychodów będzie […]

Czytaj więcej