[INFOGRAFIKA] Jak tworzyć chwytliwe nagłówki i generować więcej odsłon?

Na to ile odsłon danego artykułu np. na blogu firmowym ma wiele czynników. Między innymi są to:

  • sposoby promocji unikalnego contentu
  • grafika dołączona do artykułu
  • chwytliwy nagłówek
  • forma przedstawienia samego tekstu (czy jest przejrzysty i przyjemny w czytaniu)

To właśnie w stronę chwytliwych nagłówków robię ukłon, dlatego też przygotowałam infografikę pokazującą, jak tworzyć chwytliwe nagłówki, które generują jeszcze więcej odsłon? Mam nadzieję, że materiał pozwoli Wam poszerzyć swoją wiedzę na temat komponowania nagłówków i stworzycie wiele poczytnych tytułów!

Plik do pobrania w wygodnej wersji PDF – Kliknij tutaj.

Jak tworzyć chwytliwe nagłówki i generować więcej odsłon? infografika

6 komentarzy

  1. Ciekawa infografika. Wydaje mi się, że osoby prowadzące bloga firmowego często o tym zapominają i piszą po prostu kolejne ogłoszenia reklamowe. Ja na pewno poprawię się w tworzeniu chwytliwych nagłówków. :)!

    • Dzięki Kuba! My mamy podobne wrażenie, stąd idea stworzenia takiego poradnika. Infografika jest uniwersalna, ponieważ jest przydatna nie tylko dla osób, które utrzymują się z blogowania, ale i dla blogujących pasjonatów czy osób, które odpowiadają w swoich firmach za działania content marketingowe!

  2. Nagłówek i lead to podstawa pisania dobrych artykułów, ale też i sztuka sama w sobie. Nawet wiedza o tym nie daje nam przepisu na sukces. Czasami niepozorny nagłówek może wzmocnić doskonały lead i na odwrót. Ciekawość czytelnika to pierwszy stopień do.. zmniejszenia współczynnika odrzuceń na naszej stronie 😉 pomocny artykuł, brawo!

Skomentuj KamilAnuluj odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *