Close

Podsumowanie 2015 – Co słychać w Setugo?

Nowy Rok skłania do stawiania sobie wyzwań i celów. Tak, jak nasi klienci, tak i my podnosimy sobie poprzeczkę wyżej i wyżej, by jako agencja marketingu internetowego móc być co raz lepszym.

Działamy jasno i przejrzyście, dlatego do podsumowania 2015 zaprosiłam całą ekipę SETUGO (no prawie:). Za chwilę dowiesz się, co przez ten rok zmieniło się w naszej firmie i jak wpłynęło to na Ciebie – lub wpłynie!

Co było najciekawszym wydarzeniem w życiu Setugo w 2015 roku?

Kasia: Założenie w biura w Poznaniu, co związane jest również z życiem osobistym – przeprowadzką z Warszawy.

Jan: Założenie biura i totalna reorganizacja firmy, a także wprowadzenie nowych usług, które cieszą się co raz większym zainteresowaniem nowych i stałych klientów. Mam tu na myśli m.in. prowadzenie blogów firmowych i tworzenie kampanii z blogerami, jako wspomagania pozycjonowania głównie sklepów internetowych.

Dominika: Myślę, że najciekawsze się dopiero dzieje. Nasza nowa platforma do współpracy z blogerami Blogs4shops.pl rusza pełną parą (w końcu!), szkolenia z Content Marketingu mają pokazać kolejną naszą mocną stronę, stawiają na nas więksi Klienci, zespół się powiększa. 

Ola: Jednogłośnie – założenie biura i podobnie, jak u Kasi, przeprowadzka ze Szczecina! To wiąże się nie tylko ze stacjonarnym biurem w Poznaniu, ale również z powiększeniem liczby pracowników. Dzięki temu mogliśmy pozwolić sobie na podwyższenie jakości usług – kładziemy jeszcze większy nacisk na poziom blogów firmowych, jakie prowadzimy, a także na to, żeby każdy unikalny tekst, jaki wychodzi z naszej kuźni był profesjonalny i potraktowany indywidualnie. Z poprawienia jakości usług i obsługi klienta jesteśmy zadowoleni nie tylko my, ale również sami zamawiający, którzy z roku na rok potrzebuję co raz większego wsparcia z zakresu Content Marketingu i to im dostarczamy.

W jakim kierunku idzie marketing internetowy polskich firm? I jak będzie wyglądał w 2016 roku?

Jan: Rośnie świadomość klientów, a co za tym idzie – większa liczba zapytań i zamknięcie sprzedaży. Nie chodzi tu wyłącznie o zysk, ale o to, że nasze usługi z zakresu Content Marketingu, Copywritingu, prowadzenia blogów firmowych czy marketingu szeptanego są niezbędne do zaistnienia firmy w Internecie. Co mnie osobiście bardzo cieszy. 🙂

Ola: Przede wszystkim profesjonalizacja i Content Marketing. Te dwa elementy są niezbędne do funkcjonowania nowoczesnej firmy, czy to sklep internetowy, czy firma usługowa. 

Dominika: Myślę, że firmy, które samozwańczo do tej pory podejmowały działania marketingowe, nie mając o tym pojęcia nie zaczną odnosić nagłych suckesów w tej dziedzinie, a to błąd. Wszystkie firmy, które stawiają na świadome, profesjonalne i unikalne treści będą nim sprzedawać. Social Media też będą sprzedawać, ale jeszcze długa droga, by dzięki nim sprzedawać tak dużo, jak nam się marzy. Osobiście stawiam na RTM (Real Time Marketing) i na to, żeby nim budować ciekawy content i móc się chwalić dużymi zasięgami, a także i konwersją.

Co najbardziej lubisz w swojej pracy w Setugo?

Kasia: Kontakt z klientem, zwłaszcza jeśli realizujemy nietypowe i kreatywne zadania. W ostatnim czasie jestem bardzo dumna z jednego projektu wspomagającego promocję suplementu diety. Wspólnie z blogerami, a także ochotnikami (którzy podjęli wyzwanie by schudnąć przy pomocy suplementu) stworzyliśmy wartościowe treści będące zapleczem do późniejszych działań i częścią kampanii content marketingowej.

Ola: Elastyczność – jako firma niejednokrotnie musieliśmy podejmować szybkie decyzje, które pozwalały nam dopasowywać się do rynku internetowego. Były profesjonalne zaplecza pozycjonerskie, unikalne opisy produktów, blogi firmowe i nadchodzą dużymi krokami profesjonalne kampanie z blogerkami, nad którymi Kasia z zespołem pracuje już od drugiej połowy 2015 roku. Marketing internetowy dla sklepów czy innych firm to dynamiczny twór, który może zmienić się jednego dnia, a my mamy tą przewagę, że potrafimy się do tego bardzo szybko dostosować.

Dominika: Gdy przychodzę w poniedziałek rano do Setugo, siadam za biurkiem, włączam komputer i… mam dużo maili. Wtedy wiem, że jestem potrzebna tym wszystkim klientom. Lub kiedy klient do mnie dzwoni z problemem i… potrafię mu pomóc. Lubię też zadowolonych klientów. I chociaż wiem, że nie ja bezpośrednio tworzę dla nich treści, to sobie myślę, że zespół Setugo, który stoi za moimi plecami, i który ja reprezentuję, jest świetny. 

Jaki jest twój biurowy rytuał lub rzecz, bez ktorej nie wyobrażasz sobie codziennej pracy?

Kasia: Codzienna modlitwa mobilizująca do pracy w Setugo. 🙂 A tak na poważnie to bez kawy ani rusz.

Jan: Codzienna prasówka z tego, co dzieje się w branży internetowej i zapytanie Oli i Kasi: “Jak idzie?”.

Co zmieni się w Setugo w 2016 roku?

Ola: Ruszamy z nowym projektem – dużą masą edukacyjnych materiałów, bo jak to mówią wyedukowany klient, to mądry i wierny klient. Mam nadzieję, że w 2016 roku będziemy mogli przygotowywać najlepszy unikalny content do kampanii reklamowych w Internecie i być współtwórcami najciekawszych kampanii z blogerkami i blogerami. Dodatkowo rozpoczęliśmy już w listopadzie stacjonarne szkolenia z Content Marketingu i prowadzenia blogów firmowych. W 2016 planujemy wprowadzić szkolenia online, żeby każdy zainteresowany mógł w nich uczestniczyć. To będzie kolejny owocny, aczkolwiek pracowity rok!

Jan: Będziemy robić wszystko, co w naszej mocy, żeby móc pochwalić się profesjonalną obsługą klienta, a także podnosić swoje kwalifikacje po to, żeby mieć do zaoferowania coś więcej, niż konkurencja! 🙂 Cieszę się, że nasza firma rośnie w siłę, choć powoli zaczyna nam się robić ciasno. Być może 2016 rok przyniesie jeszcze większe zmiany, niż poprzedni.

2 Comments on “Podsumowanie 2015 – Co słychać w Setugo?

Adrian Pakulski
31 grudnia 2015 at 18:45

Odwaliliście kawał dobrej roboty w tym roku. Naprawdę. I Pomyśleć gdzie, i kiedy to się zaczęło. Nie zwalniajcie tempa. Pozdrowienia dla całej ekipy.

Aleksandra Żyłkowska
12 stycznia 2016 at 16:22

Dziękujemy Adrianie 🙂 Ty również miałeś w to swój wkład! Dziękujemy i wzajemnie dla Paq-studio!

Dodaj komentarz