Close

[INFOGRAFIKA] Jak tworzyć chwytliwe nagłówki i generować więcej odsłon?

Na to ile odsłon danego artykułu np. na blogu firmowym ma wiele czynników. Między innymi są to:

  • sposoby promocji unikalnego contentu
  • grafika dołączona do artykułu
  • chwytliwy nagłówek
  • forma przedstawienia samego tekstu (czy jest przejrzysty i przyjemny w czytaniu)

To właśnie w stronę chwytliwych nagłówków robię ukłon, dlatego też przygotowałam infografikę pokazującą, jak tworzyć chwytliwe nagłówki, które generują jeszcze więcej odsłon? Mam nadzieję, że materiał pozwoli Wam poszerzyć swoją wiedzę na temat komponowania nagłówków i stworzycie wiele poczytnych tytułów!

Plik do pobrania w wygodnej wersji PDF – Kliknij tutaj.

Jak tworzyć chwytliwe nagłówki i generować więcej odsłon? infografika

6 Comments on “[INFOGRAFIKA] Jak tworzyć chwytliwe nagłówki i generować więcej odsłon?

Kuba
24 listopada 2015 at 19:16

Ciekawa infografika. Wydaje mi się, że osoby prowadzące bloga firmowego często o tym zapominają i piszą po prostu kolejne ogłoszenia reklamowe. Ja na pewno poprawię się w tworzeniu chwytliwych nagłówków. :)!

Odpowiedz
Aleksandra Żyłkowska
25 listopada 2015 at 08:16

Dzięki Kuba! My mamy podobne wrażenie, stąd idea stworzenia takiego poradnika. Infografika jest uniwersalna, ponieważ jest przydatna nie tylko dla osób, które utrzymują się z blogowania, ale i dla blogujących pasjonatów czy osób, które odpowiadają w swoich firmach za działania content marketingowe!

Odpowiedz
Kamil
25 listopada 2015 at 14:40

Nagłówek i lead to podstawa pisania dobrych artykułów, ale też i sztuka sama w sobie. Nawet wiedza o tym nie daje nam przepisu na sukces. Czasami niepozorny nagłówek może wzmocnić doskonały lead i na odwrót. Ciekawość czytelnika to pierwszy stopień do.. zmniejszenia współczynnika odrzuceń na naszej stronie 😉 pomocny artykuł, brawo!

Odpowiedz
Aleksandra Żyłkowska
25 listopada 2015 at 14:42

Dziękuję, cieszę się, że stworzyłam interesujący materiał.

Odpowiedz
Monika
27 listopada 2015 at 09:42

Dobra robota! Przydatna treść przedstawiona w interesującej formie/. Czekam na więcej:)!

Odpowiedz
Aleksandra Żyłkowska
27 listopada 2015 at 13:34

Moniko! Dzięki! Kolejne materiały są już przygotowywane 🙂 Będą idealną kontynuacją. 😉

Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *