Close

[CASE STUDY] Jak wykorzystać burzę śnieżną do zwiększenia sprzedaży?

Korzystając z tego, że część zespołu Setugo.pl rozwija naszą firmę bezpośrednio w Nowym Jorku postanowiliśmy pokazać Wam, jak można wykorzystać… burzę śnieżną (Blizzard 2016) do zwiększenia liczby zamówień.

Burza śnieżna, która nawiedziła w tym roku Stany Zjednoczone to potężny żywioł, który jak się okazuje można wykorzystać do budowania wizerunku i do zwiększenia sprzedaży. Wykorzystała to amerykańska marka Seamless.com, która zachęciła swoich użytkowników do złożenia zamówień i do pozostania w domu w tym niebezpiecznym okresie.

Case Study - email marketing w branży gastronomicznej - Agencja Marketingu Internetowego Poznań Setugo.pl

W tym przypadku wykorzystano e-mail marketing jako narzędzie komunikacyjne. Wysłano mailing z treścią pełną troski o klientów, dodatkowo oferując im 10% zniżki:

Przygotuj się do burzy śnieżnej zamawiając swoje ulubione dania.

W końcu jedzenie to jedna z podstawowych potrzeb człowieka, niezbędna do przeżycia trudnych warunków atmosferycznych.

Warto dodać, że Seamless.com to amerykański odpowiednik portalu Pyszne.pl lub Pizzaportal.pl, dzięki któremu użytkownicy mogą zamawiać jedzenie z wielu różnych restauracji i monitorować stan swojego zamówienia, a także otrzymywać atrakcyjne zniżki i dowiadywać się o promocjach.

Odwoływanie się do emocji oraz kierowanie się bezpośrednio do indywidualnego użytkownika sprawia, że klient czuje się doceniony i sympatyzuje z naszą marką.

PS z rabatu skorzystaliśmy i było pysznie! 🙂

 

Dodaj komentarz