Publikujemy = Edukujemy!

10 przykazań na… skuteczną kampanię w blogosferze
Postaw na wartościowy content – kampania w blogosferze!
Współpraca z blogerami – grzechy marek
Jak wzmocnić atrakcyjność marki za pomocą kampanii w blogosferze?
Dlaczego opisy produktów są tak ważne? Kilka słów o ich istocie oraz o tym, jak powinno się je tworzyć.
Współpraca z Blogerem. Dlaczego warto? Prawdy i mity
Wstęp do audytu sklepu internetowego – sprawdź!
Narzędzia marketera i content marketing
Współpraca z blogerami. Jak powinna wyglądać?
Współpraca z blogerem w kilku prostych krokach
Kampania z blogerami krok po kroku
Fragment prezentacji podczas VIII Targów E-Handlu nt. audytu seo
W Setugo.pl lubimy czytać książki – recenzja książki autorstwa duety Tracy
Marketing Szeptany – czy robisz to dobrze?
Czy zaplecze pozycjonerskie to konieczność, czy może przeżytek?
Wilk syty i owca cała, czyli jak współpracować z blogerem?
Aleksandra Żyłkowska, Kliknij, żeby przeczytać artykuł
Unikalne opisy produktów to inwestycja – temat, który zawsze będzie na czasie!
Aleksandra Żyłkowska, Kliknij, żeby przeczytać artykuł
Opisy produktów – 6 najczęściej popełnianych błędów przy ich tworzeniu. Sprawdź co zrobić, żeby ich nie robić.
Aleksandra Żyłkowska, Kliknij, żeby przeczytać artykuł
Edukuj, a później sprzedawaj, czyli o tym, jak wychowywać sobie klientów?
Aleksandra Żyłkowska, Kliknij, żeby przeczytać artykuł

Nasi autorzy!

Jan Kinal
Jan KinalCEO
Założyciel Setugo.pl, o Internecie wie wszystko. Kocha dobre jedzenie!
Adrianna Szałańska
Adrianna Szałańskakierownik projektu Blogs4Shops.pl
W Setugo.pl odpowiada za rozwój Blogs4Shops.pl
Aleksandra Żyłkowska
Aleksandra ŻyłkowskaMarketing Manager
W Setugo.pl praktycznie od początku. Ogarnia Internet. Z zamiłowania prowadzi poczytnego bloga o gryzoniach.

O czym piszemy najczęściej?

Unikalny content 98%
Blogi firmowe 89%
Pozycjonowanie 70%
Kampanie z blogerkami i blogerami 85%
Content marketing 83%
(Visited 518 times, 1 visits today)